سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری لوله های آب سرد و گرم ساختمان در کرج

نظر

عایق کاری لوله های آب سرد و گرم ساختمان در کرج : عایق کاری لوله های آب، یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی است. عایق کاری لوله های آب گرم، باعث جلوگیری از سرد شدن آب و عایق کاری لوله های آب سرد، مانع از یخ‌زدگی آب در لوله‌ها می‌شود. فایده این کار در این است که علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، هزینه قبض برق و گاز شما نیز به‌مراتب کمتر خواهد شد. از متداول‌ ترین روش‌های عایق بندی لوله می‌توان به فایبرگلاس و پلاستیک اشاره کرد. عایق کاری برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل لوله و کاهش آلودگی صوتی و جلوگیری از هدر رفتن انرژی نیز نقش مهمی دارد و همانند یک بازدارنده عمل می‌کند. از مهم‌ترین کاربردهای عایق کاری انواع لوله می‌توان به جلوگیری از انبساط لوله، همچنین شکستگی‌ها و خرابی‌های بعد از آن اشاره کرد.

عایق کاری لوله های آب سرد و گرم ساختمان در کرج

زمانی که آب درون لوله منجمد شود، حجم آن بیشتر می‌شود و این موضوع موجب ایجاد آسیب جدی به سیستم لوله کشی می‌گردد. اما زمانی که در لوله کشی از عایق کاری مناسبی استفاده شود، احتمال ایجاد یخ زدگی درون لوله‌ ها به شدت کاهش پیدا می‌کند و کمتر در معرض آسیب قرار می‌گیرد. از طرف دیگر لوله کشی برای انتقال مواد داغ و گرم باید به عایق کاری مناسبی مجهز شود. استفاده از عایق کاری روی سیستم لوله کشی آب داغ می‌تواند از ورود سرما به داخل لوله‌ها جلوگیری کنند و در نتیجه سرما کمتر روی دمای آب داخل لوله تأثیر می‌گذارد. معمولاً لوله‌هایی که در دماهای بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند، گرمای بیشتری را هدر می‌دهند و از همین رو باید از عایق کاری با ضخامت بالاتری برای این لوله کشی‌ها استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری لوله عایق کاری لوله, انواع عایق لوله

عایق کاری لوله آب ؛ کاربردها :

عایق بندی لوله ها مزایای بسیار زیادی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از انجماد لوله
  •  کنترل تراکم
  • ذخیره انرژی
  • محافظت از لوله
  • کنترل نویز و سروصدا

عایق کاری لوله‌های آب گرم 2 تا 4 درجه آب را گرم‌تر نگه می‌دارد. این اتفاق باعث می‌شود تا مصرف انرژی کاهش پیدا کرده و از به هدررفتن آن جلوگیری شود. اگر لوله‌های آب گرم در معرض هوای بسیار سرد قرار دارد یا از آب گرم به‌صورت مداوم استفاده می‌کنید، عایق کاری لوله های آب گرم را در اولویت کارهای خود قرار دهید. این عایق جزو شیوه های بهینه برای عایق نمودن لوله های آب گرم و سرد ساختمان است که استفاده از آن از افت دمای لوله های آب گرم جلوگیری می کند و در عین حال مانع یخ زدن لوله های آب سرد می شود.