نصب ایزوگام عایق سرمایشی گرمایشی سقف

نظر

نصب ایزوگام عایق سرمایشی گرمایشی سقف : اجرای ایزوگام روی شیروانی بستگی به نوع شیروانی ها دارد که در بیشتر حالات به دلیل شباهت فرمینگ کرکره به موج‌ های مدور و دایره‌ای مانند به آن ورق سینوسی گفته می‌شود. اجرای ایزوگام روی ساندویچ پنل و شیروانی های مستعطیلی قدیمی نیز امکان پذیر است. اجرای ایزوگام روی شیروانی های آهنی به دلیل وجود لایه پشم شیشه در ایزوگام تا حدودی باعث جلوگیری از عبور سرما و گرما از سقف می شود که می تواند علاوه بر عایق رطوبتی، عایق سرمایشی گرمایشی نیز باشد و از اتلاف انرژی جلوگیری کند. در سالن های سینما و تئاتر که پوشش سقف شیروانی است برای جلوگیری از ایجاد صداها بخصوص ایجاد صدا توسط باران و تگرگ که عدم تمرکز بازیگران(تئاتر) و بینندگان را بدنبال دارد اجرای ایزوگام عایق مناسبی برای جلوگیری از ایجاد صداها خواهد بود.

نصب ایزوگام عایق سرمایشی گرمایشی سقف

انتخاب ایزوگام برای نصب روی شیروانی بسیار مهم است، تا یک نصب بی نقص داشته باشید یا، برای یک بار هزینه کنید، نیاز نباشد که دوباره مجبور به هزینه کردن شوید. ایزوگام شیروانی یک ایزوگام ضخیم باید باشد، میتوانید از ایزوگام های دولایه و یا سه لایه استفاده کنید، اگر برای شما زیبایی عایق هم مهم است؛ می توانید از ایزوگام های طرح دار استفاده کنید. اما این نکته را بدانید اگر کیفیت ایزوگام خوب نباشد؛ فرق نمی کند که چه نوع ایزوگامی انتخاب کرده اید. یکی از مهم ترین نکاتی که باید پیش از نصب ایزوگام روی شیروانی به آن توجه داشت، انتخاب نوع ایزوگام است. هر نوع ایزوگامی را نمی توان روی سقف های شیروانی نصب کرد. برای ایزولاسیون شیروانی باید از ایزوگام های ضخیم استفاده کرد. همکاران ما در شرکت گوهر ابنیه پایتخت، برای این کار از ایزوگام های 2لایه و یا 3لایه استفاده می کنند. البته نصب ایزوگام طرح دار هم گزینه دیگری است که مشتریان می توانند انتخاب کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری شیروانی عایق کاری شیروانی، انواع عایق سقفی

ایزوگام همان‌ طور که اشاره کردیم، یک نوع عایق رطوبتی و حرارتی محسوب می‌ شود. در واقع به علت وجود پشم شیشه در آن اجازه نقل و انتقال گرما و سرما را بین دو محیط درون و بیرون نمی‌دهد. همان‌طور که می‌ دانید امروزه هزینه‌ای که افراد صرف پرداخت گاز و برق می‌کنند بسیار بالا است و نمی‌ توان به‌درستی هدر رفتن انرژی گرمایی و سرمایی را کنترل کرد. بخش زیادی از گرمایی که در زمستان و سرمایی که در تابستان تولید می‌شود، از طریق روزنه‌هایی که عایق نشده‌اند هدر می‌ رود و همیشه نیاز به صرف هزینه بیشتر است تا بتوانید دمای محیط را گرم یا سرد نگه دارید.