سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی انواع عایق های حرارتی نانو مایع کرج

نظر

نمایندگی انواع عایق های حرارتی نانو مایع کرج : عایق رطوبتی حرارتی نانو محصولی منحصر به فرد ساخته نانواکریلیک می باشد که با مواد اولیه بهترین شرکت های صنعتی روز دنیا از جمله آلمان و ترکیه تهیه و تولید می شود. به دلیل استفاده از ترکیبات نانو و رزین های اکریلیک این محصول استقامت و دوام فوق العاده بالای این محصول نسبت به  عایق های سنتی کاملا محسوس و قابل مشاهده می باشد. در انتخاب عایق حرارتی مناسب، نیاز به توجه به عواملی مانند نیاز به عایق‌بندی حرارتی، نیاز به عایق‌بندی صوتی، قابلیت مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر حرارت و آتش، عمر مفید، نصب و اجرا آسان، هزینه های نصب و قیمت ماده عایق، و تأثیرات زیست محیطی تأثیرگذار است.

نمایندگی انواع عایق های حرارتی نانو مایع کرج

عایق حرارتی نانو وقتی به صورت مایع باشد، دست شما را برای اجرا روی هر سطحی باز می گذارد. زیرا شما می توانید با استفاده از انواع ابزار نقاشی مثل برس، غلطک یا پیستوله آن را پیاده کنید. توجه داشته باشید که این نوع عایق های حرارتی نانو پلیمر به شکل رنگ بوده و بر پایه هیدروکربن ها هستند. این موضوع باعث می شود تا هم در هزینه مواد اولیه خود برد کنید، و هم برای اجرای آن کاهش چشم گیری در هزینه های کارتان به وجود بیاید. لازم به ذکر است که اصلا مهم نیست سطح اجرای کار شما از چه جنسی باشد. یعنی شما به راحتی روی فلز، چوب، سنگ و ... می توانید عملیات عایق کاری ر انجام دهید. همچنین این عایق ذکر ابزار ایده الی برای محافظت از لوله های گاز و لوله های آب در مقابل خوردگی است و در مقابل انواع اسیدها صدرصد مقاوم است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش عایق حرارتی پوشش عایق حرارتی، انواع عایق حرارتی

موارد مصرف پوشش حرارتی نانو :

  1. پوشش روی سطوح فلزی پشت بام ها و شیروانی ها جهت جلوگیری از انتقال گرما به داخل ساختمانها
  2. کاهش دمای سطوح خارجی تجهیزات صنعتی از قبیل مخازن و راکتورها و .....
  3. کاهش مصرف سوخت و انرژی در تجهیزات با دما و انرژی حرارتی بالا بویژه پتروشیمی ها، پالایشگاه، صنایع فلزی و نظامی
  4. کاهش جذب گرما و جلوگیری از انتقال سرما از طریق پشت بام ها، دیوارها و شیروانی ها.

عایق حرارتی و صوتی پوشش مناسبی است. که بر پایه دانه های متخلخل میکرونی و رزین پلیمری ساخته شده است. از نانو عایق حرارتی به جای خاک گچ و یا سمیان در زیر کار گچ استفاده نمود. این عایق ها به عنوان عایق حرارتی و صوتی به ضخامت 2 تا 3 سانتی متر سطح کار را میپوشانند. و از عبور صدا و دما جلوگیری می کنند.