سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق نانو واترپروف نما محافظ در کرج

نظر

بهترین عایق نانو واترپروف نما محافظ در کرج : نانو واترپروف نما یکی از پرکاربردترین محصولات در جهت جلوگیری از نفوذ آب می باشد. یکی از مشکلات موجود برای ساختمان های احداث شده در مناطق باران خیز ، و یا در جهت جریان باران، نفوذ آب و رطوبت به سطح نمای ساختمان است. جذب آب از طریق نمای ساختمان، می تواند مشکات فراوانی را برای سازه ایجاد نماید . به عنوان مثال اگر بورانی با سرعت 32 کیلومتر در ساعت، به نمای ساختمان برخورد کند در مدت زمان 6 ساعت می تواند حدود 10 لیتر آب را جذب نمای ساختمان کند، در حالیکه این میزان جذب آب، در سطوح بتنی تا 20 لیتر می باشد . برای جلوگیری از نفود آب و رطوبت از طریق نمای ساختمان و آبگریز کردن نما ، محصولی با توان و قدرتمند با نام محافظ نما بر پایه رزین های سیلیکونی و تقویت شده با تکنولوژی نانو ، فرموله و تولید گردیده است.

بهترین عایق نانو واترپروف نما محافظ در کرج

نانو واترپروف نما پرده ای بسیار مناسب برای حفاظت سطح های ساختمان در برابر باران و رطوبت می باشد و سپس بعد از اجرا روی سطح هیچگونه تغییری در رنگ و ظاهر نما به وجود نمی آورد.محافظ نما بر اساس سیلان سیلوکسان پایه حلال، بر روی انواع سطوح بتنی ، آجری ، گچی و سیمانی و … قابل اجرا است . یکی از ویژگی های محافظ نما ، محافظت بناهای تاریخی و باستانی در برابر باران و رطوبت است. این محصول بعد از اجرا حدود 3 الی 4 سانت روی سطح نفوذ کرده و همه منافذ سطحی را پر میکند و سطح کاملاََ آبگریز می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی نما عایق بندی نما, انواع پوشش نما

مزایای عایق آب بندی نما :

  1. مقاوم در مقابل رطوبت، گازهای جوی، یون کلر و سایر مواد شیمیایی خورنده
  2. جلوگیری از شوره زدگی و تغییرات رنگ در سطوح مورد اجرا
  3. خاصیت ضدگرد و غبار و ضد دوده نمودن سطح
  4. خاصیت خود پاک شوندگی سطوح پس از بارش باران
  5. ماندگاری طولانی در موضع اجرا شده و عمر مفید زیاد.

در صورت استفاده از سیلیکون ها از مزیت های آب گریزی سازه ها، قابلیت زیبا سازی در نما و همچنین ممانعت از ایجاد و نمو خزه و جلبک بر روی سطوح بیرونی سازه ها بهره خواهید برد. از دیگر عایق ها چسب های اکرلیک می باشد که از قابلیت های برجسته آن می توان انعطاف پذیری بالا و توان پایداری و مقاومت در برابر نورخورشید را می توان نام برد. همچنین به دلیل سرعت گیرش و سفت شدن قابل استفاده در انواع سطوح و قسمت ها می باشد.