سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین فوم آکوستیک صوتی صداگیری دیوار مشترک

نظر

بهترین فوم آکوستیک صوتی صداگیری دیوار مشترک : این فوم‌ها انواع مختلفی دارند و بیشتر برای سالن‌های کنفرانس، استودیوها، اتاق خواب و دیوارهای مشترک استفاده می‌شود. فوم شانه تخم‌ مرغی، فلکسی، فوم نسوز MBC، فوم هرمی، فوم وی وود و… نمونه‌هایی از فوم‌های آکوستیک پنل موجود در بازار هستند. به دلیل سبکی و نصب راحت، اغلب افراد برای عایق کردن اتاق یا دیوارهای مشترک این فوم‌ها را ترجیح می‌دهند. انواع مختلف فوم‌های آکوستیک پنل را از سایت کهن عایق می‌توانید تهیه کنید.

بهترین فوم آکوستیک صوتی صداگیری دیوار مشترک

انواع روش‌ها و متریال گوناگون برای نصب عایق صوتی دیوار مشترک وجود دارد. فوم آکوستیک، پشم سنگ، عایق نانو و ... ما از بهترین روش‌ها و متریال برای صداگیری دیوار مشترکتان استفاه می‌کنیم. کارشناسان شیمی عایق پایتخت پس از انجام تست صدا از محل مورد نظرتان، تمامی مواردی که در راستای ایجاد آسایش شماست را مد نظر قرار می‌دهند. مانند تخریب محدود یا عدم تخریب، اشغال حد اقل فضا، بالاترین میزان کاهش انتقال صوتی و .... . سر و صداها و مزاحمت های صوتی که از طریق دیوار مشترک منتقل می‌شود چنان تاثیر مخربی بر زندگی افراد دارد که بسیاری برای فرار از آن محل زندگیشان را ترک می‌کنند. فروش خانه‌هایی که دچار چنین موقعیتی هستند هم بسیار دشوار است. اما تمامی این مشکلات راه حلی ساده دارد. نصب عایق صوتی برای دیوار مشترک به شما امکان زندگی آرامی در کنار هم می‌ دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی عایق صوتی, عایق های فومی صوتی

توصیه می‌کنیم، برای انتخاب یک عایق صوتی روکار متناسب با فضای مدنظرتان با کارشناسان ما، مشورت کنید، تا از خریدتان پشیمان نشوید.

  • مقاومت بیولوژیکی: عایق حرارتی و یا ضد قارچ بودن عایق صوتی توجه کنید.
  • دانسیته: میزان دانسیته یا همان چگالی عایق صوتی ویژگی بسیار مهمی است که هنگام انتخاب پنل باید به آن توجه شود.
  • تمیزی سطح نصب: برای نصب پنل عایق روی دیوار؛ باید سطح آن کلملا تمیز و عاری از گرد و خاک و هر گونه کثیفی باشد.
  • استحکام فیزیکی: به استحکام فیزیکی محصول نسبت به بقیه عایق­ها توجه کنید و راجع به آن از کارشناس سوال کنید.
  • شرایط نصب: راجع به شرایط نصب و اجرای عایق صوتی شرکت تولیدکننده­ای که آن را خریداری می­‌کنید مطلع شوید.
  • ضمانت: گارانتی و ضمانت محصول را در نظر بگیرید. و راجع به شرایط گارانتی از مسئول فروش سوال کنید.