سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قدیمی ترین روش های آب بندی و عایق بندی پشت بام

نظر

قدیمی ‌ترین روش ‌های آب ‌بندی و عایق بندی پشت بام : یکی از قدیمی ‌ترین روش ‌های آب ‌بندی و عایق بندی پشت بام استفاده از عایق رطوبتی پشت بام یعنی قیر و گونی است که ویژگی آن خاصیت چسبندگی است و به خوبی می‌تواند از پشت بام در برابر آب و رطوبت محافظت کند. در مناطق مختلف استفاده از عایق قیر و گونی متفاوت است به طور مثال در شهر های سردسیر عایق های قیر و گونی باید به صورتی استفاده شوند که به دلیل سرمای شدید آسیب نبیند. عایق های رطوبتی قیر و گونی به دلیل قیمت مناسب طرفداران خاص خود را دارد اما به دلیل آلودگی که برای محیط‌ زیست به وجود می‌ آورند کارشناسان استفاده بیش از اندازه این نوع عایق را توصیه نمی‌ کنند.

قدیمی ‌ترین روش ‌های آب ‌بندی و عایق بندی پشت بام

این نوع عایق را می توان در تمام سطوح از جمله پشت بام می توان استفاده کرد، این نوع عایق در مکان هایی مانند ساختمان ها، سوله ها، مساجد، سرد خانه ها ، لوله های آب، کانال های کولر، کانکس ها، سرویس های بهداشتی، روف گاردن و نمای سبز، پی ساختمان ها، سقف های متال و بتن و… استفاده کرد و همچنین این نوع عایق را می توان برای رفع نشتی ایزوگام و یا قیرگونی استفاده نمود. در حال حاضر بهترین پوشش برای پشت بام استفاده از عایق رطوبتی پشت بام است. این محصول امروزه یک عایق رطوبتی نسل جدید محسوب می شود که با استفاده از تکنولوژی آلمان و فناوری نانو تولید و به فروش می رسد. بهترین روش عایق کاری پشت بام با خرید عایق رطوبتی پشت بام پارسیک که طول عمر بالا، هزینه بسیار پایین، عدم نفوذ رطوبت و انعطاف پذیری بالا در شرایط مختلف آب و هوایی را دارد، به راحتی امکان پذیر است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های رطوبتی بام عایق های رطوبتی بام, رزین اپوکسی بام

نکات مهم قبل از عایق کاری بام :

  • پاک نمودن و خشک کردن سطوح مورد نظر
  • ترمیم قسمت های آسیب دیده
  • ترمیم چاله ها و سطح فرو رفته به وسله ی سیمان پلیمری یا پودر های ترمیمی
  • صاف نمودن سطوح
  • عدم نیاز به پرایمر برای پوشش دادن سطوح چوبی، فومی، پلی یورتان
  • استفاده از پلی استر ها برای پوشاندن دور لوله ها، هواکش ، نورگیر و کنج دیوارها.

عایق پشت بام نانو یک سیستم عایق بندی نوین است که برای  عایق بندی پشت بام ، آب بندی ایزوگام ،آب بندی پشت بام موزاییکی،سنگی و سرامیکی مورد استفاده قرار میگیرد.عایق جایگزین ایزوگام به صورت مایع روی بام اجرا می شوند و معمولا از چندین لایه باید روی پشت بام اعمال می شود  در این نوع عایق به صورت تخصصی و متناسب با موقعیت آب هوایی مناطق مختلف و سطح پشت بام باید محصول مناسب از طرف شرکت تولید کننده عایق نانو معرفی شود که حداکثر کارایی و طول عمر را داشته باشد عایق های جدید پشت بام شامل عایق بی رنگ،عایق پلیمری و عایق دو جزئی و عایق رنگی می شوند که در بحث عایق کاری پشت بام بهتر است عایق با توری مش اجرا گردد.