سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی انواع عایق حرارتی و رطوبتی ساختمانی

نظر

نمایندگی انواع عایق حرارتی و رطوبتی ساختمانی : عایق الاستومری از بهترین و پرکاربردترین انواع عایق‌های حرارتی و برودتی هستند که دارای ساختار سلول بسته می‌باشند و از ترکیبات پلیمری الاستومریک تشکیل شده‌اند. این ساختار باعث می‌شود عملکرد مناسبی به عنوان عایق گرما و سرما در سیستم‌های تهویه مطبوع به شمار بیایند. عایق‌ های الاستومری، عموما در کانال‌های انتقال هوا و لوله‌های سرد و گرم تأسیساتی به عنوان عایق حرارتی و رطوبتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. عایق الاستومری، با نام عایق پتویی نیز شناخته می‌ شود.

نمایندگی انواع عایق حرارتی و رطوبتی ساختمانی

اساساً عایق الاستومری یک لاستیک مصنوعی است که کاربردهای وسیعی دارد. گاهاً این عایق به سه صورت لوله ای، رولی و ورق مانند در کارخانه های مخصوص تولید می شود. لبه های بیرونی عایق دارای یک محافظ پوست مانند است که تقریبا نقش بازدارنده را دارد. این فوم خاصیت انعطاف پذیری دارد و در مقایسه با عایق هایی مانند شیشه سلولی، پلی ایزو و فوم فنولیک، کمتر مستعد ترک و شکستگی است. این عایق با نام های دیگر مانند عایق های الاستومری سلول بسته، عایق سلولی الاستومری انعطاف پذیر، عایق تک سلولی، ضد تعریق، عایق لوله، عایق لوله کشی و عایق لاستیکی شناخته می شود. عایق الاستومری یکی از انواع عایق های برودتی و حرارتی است که در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد. ساختار این عایق به صورت سلول بسته است و مقاومت آن در برابر آلودگی، رطوبت، بخار آب و حرارت بسیار بالا می باشد. عایق های الاستومریک وزن بسیار سبکی دارند و به دلیل انعطاف پذیری بالا برای عایق کاری انواع تاسیسات ساختمانی، کانال های هوا، لوله های بزرگ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و صنعت خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی الاستومری عایق حرارتی الاستومری, پوشش فومی الاستومری

عایق الاستومری رولی دارای ساختار سلول بسته بوده و به عنوان یک عایق حرارتی و برودتی، در صنعت تاسیسات و صنایع وابسته بطور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفت است. عایق الاستومریک رولی، جایگزین بسیار مناسبی برای عایق های قدیمی همانند پشم شیشه محسوب می گردد، چراکه علارغم ویژگی های منحصر به فرد خود، بدلیل راحتی نصب، تنوع در ضخامت و قابلیت بکار گیری در فضاهای داخلی و خارجی، طیف عملکردی بسیار وسیعی را فراهم نموده است. عایق های الاستومری در برابر حرارت بالا، گاز ازن، اشعه ماوراء بنفش و همچنین در شرایط نامناسب جوی، رطوبت، آلاینده ها و گازهای خورنده مقاومت بسیار بالایی دارند. از دیگر نقاط قوت این عایق ها استحکام بالای آن ها در برخورد با مواد شیمیایی می باشد. یکی از مخرب ترین و مشکل ساز ترین موارد در عایق کاری، رشد کپک می باشد که در عایق های الاستومری به دلیل عدم تولید ذرات، سطح صاف و مقاومت رطوبتی که دارند این مشکل به راحتی از بین رفته است.