سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق بندی پشت بام توسط عایق پوشش پلیمری

نظر

عایق بندی پشت بام توسط عایق پوشش پلیمری : برای عایق بندی پشت بام باید لایه های مختلفی ایجاد شود و هر لایه در مقابل خطری که احتمال دارد سیستم عایق بندی بام رو دچار مشکل کند مقاوم باشد. این سیستم عایق بندی جدید طوری طراحی شده است که در برابر نشت و ترک های ساختمان،زلزله و لرزش های ساختمان،ضربه،عدم مقاوم بودن سازه و انقباظ و انبساط ،گرما و سرمای شدید و… کاملا مقاوم است.

عایق بندی پشت بام توسط عایق پوشش پلیمری

هم اکنون در کشور ما به طور گسترده از قیر پلیمری اصلاح شده بدون نیاز به حرارت استفاده می شود و این محصول به سبب کارایی خوبی که دارد مورد پسند متخصصان  می باشد، این نوع قیر با افزودن پلیمرهای مختلف به قیر معمولی تولید می شود و به همین سبب به آن قیر اصلاح شده گفته می شود. مصرف این نوع قیر در ساخت و سازهای مختلف با وجود صرف هزینه های اولیه بیشتر نسبت به قیر معمولی، به دلیل طول عمر بالایی که دارد بسیار مناسب است و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود و همچنین هزینه تعمیر و بهسازی را به میزان زیادی کاهش می دهد. این نوع قیر به خصوص برای مناطقی که زمستانهای بسیار سرد و تابستانهای گرم دارند بسیار مناسب است زیرا از استحکام بالایی برخوردار است، مقاومت کششی بالای این محصول سبب شده است تا در برابر عوامل مختلف مانند فشار و وزن زیاد همچنان کیفیت خود را حفظ نماید و به راحتی دچار شکستگی نشود، در واقع این نوع قیر دارای خاصیت الاستیک می باشد و از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار است و به همین دلیل در برابر انقباض و انبساط زیاد به آن آسیب نمی رسد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پلیمری بام عایق پلیمری بام, انواع پوشش بام

موارد مصرف عایق پوشش پلیمری :

-مناسب جهت عایقکاری بام ساختمان ها -عایق کاری استخرها و مخازن بتنی

-عایقکاری روی سطوح فلزی مانند سازه های فلزی و مخازن

-اب بندی سطوح فنداسیون

-ایزولاسیون لوله های اب نفت گاز

-درون تانکرهای اب -دیوارهای زیرزمین

-و ...

این عایق به داخل بافت ملات شیب بندی نفوذ میکند و ترک های مویینه ملات رو پر می کند و سطح بتن رو مقاوم و ومحکم و قابل انعطلاف و درعین حال خود بتن رو آب بند می کند یک واحد از عایق بی رنگ نفوذ گر را با یک تا دو واحد آب مخلوط کرده و روی سطح پخش می کنید. مزایای این لایه ؟جلوگیری از ترک های بتن و پرایمر برایچسبندگی بهتر عایق به سقف میزان مصرف عایق بیرنگ برای عایق بام بستگی به میزان اضافه کردن رقیق شدن آن بین 70 تا 100 گرم در هر متر مربع می باشد.