سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای اجرای انواع عایق رطوبتی نانو استخر

نظر

مزایای اجرای انواع عایق رطوبتی نانو استخر : از این عایق رطوبتی نانو که بسیار با کیفیت می باشد، علاوه بر آب بندی پشت بام، میتوان  برای عایقکاری استخر نیز استفاده کرد. یکی از ویژگی های خوب عایق دوجزئی این است که هم میتواند کار عایق بندی استخر را انجام دهد و هم به دلیل موجود بودن رنگ آبی آن، کار رنگ استخری کشسان را نیز جهت زیبایی دادن به استخر انجام دهد و دیگر نیازی به رنگ کردن استخر نباشد. محصول رنگ نانو استخری، دارای قابلیت چسبندگی بالا به سطوح بتنی و سیمانی، همچنین دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت و اشعه های نور خورشید هستند.

مزایای اجرای انواع عایق رطوبتی نانو استخر

رنگ استخری با توجه به خاصیت ضد ترک بودن و حالت کشسانی که دارد در برابر تغیرات دمایی و ترک های ریز کاملا مقاوم است و این مقاومت بالا باعث افزایش ماندگاری این رنگ شده است. خرید رنگ استخری نانو باعث شده است، افرادی که در منازل خود استخر دارند، عایق استخری خوبی را به عنوان یک پوشش ماندگار و مقاوم برای استخر خود استفاده کنند، ما بهترین قیمت خرید رنگ استخری نانو را با ضمانت کیفیت کالا خدمت مشتریان عزیز ارائه می‌ کنیم. عایق استخری، رنگی بر پایه رزین آکریلیک پایه آب است که به‌منظور آب‌بندی بهبود یافته و با پر کردن ترک‌ های مویی، پوششی یک پارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم آب و رطوبت هستند ایجاد می‌کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ استخری عایق بندی رنگ استخری عایق بندی, انواع عایق استخر

مزایای رنگ استخر نانو : (عایق ضد آب استخر)

  • یکی از مهمترین مزایای عایق استخری کشسانی بالا و مقاومت دربرابر ترک خوردگی سطح میباشد.
  • عایق های نانو ضد جلبک بوده و جلبک و خزه روی آن رشد نمیکند در نتیجه شست و شوی راحت تری نیز دارند.
  • قیمت نهایی رنگ ضد آب استخری از ایزوگام های الیافی با کیفیت بسیار پایین تره بوده و به لحاظ کیفی از جایگاه بالاتری برخوردارند.
  • مقاوت دمایی بالا در شرایط سرد و گرم
  • بدلیل غیر سمی بودن بهترین گزینه جهت عایقکاری مخازن آب شرب است.

عایق استخری آبی با قابلیت چسبندگی و ارتجاعی بسیار بالا و مقاومت در برابر محلول‌های شیمیایی، مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه پودر های میکرونیزه معدنی و رزین های پایه آب است. عایق رطوبتی استخر غیرقابل اشتعال، غیر سمی، بدون بو، ضد قارچ و ضد جلبک است و بر روی کلیه سطوح قابل‌اجرا می‌باشد. عایق‌ رطوبتی‌ استخر (عایق آبی استخر) جایگزین ایزوگام، ورق پلیمری و سایر مصالح سنتی جهت ایزولاسیون استخر و مخازن آب است. عایق استخری بهترین گزینه برای رنگ‌آمیزی مخازن آب شرب و نشت گیری کلیه سطوح در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن است.