سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بکاگیری عایق مناسب برای پشت بام ساختمان ها

نظر

بکاگیری عایق مناسب برای پشت بام ساختمان ها : عایق رطوبتی بام محصولی است یک جزیی بر پایه مواد قیری ،رزین ،افزودنی های مخصوص عایق و نانو تکنولوژی است ،که با چسبندگی و پوشش مناسب، سطح را آب بندی می کند. عایق رطوبتی پوشش هایی به منظور حفاظت در برابر آب و رطوبت ساخته می شوند. استفاده از عایق رطوبتی در  پشت بام، سرویس بهداشتی و حمام، استخر و … از جمله عایق بندی حتما باید در آن ها انجام شود.

بکاگیری عایق مناسب برای پشت بام ساختمان ها

معمولاً پشت بام‌ها از جنس‌ های متفاوتی ساخته‌ می‌شوند که اکثرا از جنس بتن می‌باشد. در واقع با استفاده از عایق رطوبتی پشت بام در مقابل رطوبت و بارندگی محافظت خواهد شد. آب بندی پشت بام بحث مهمی است که باید توسط یک متخصص در زمینه عایق روطوبتی صحبت شود تا بهترین مواد و کمترین هزینه برای آب بندی پشت بام صورت گیرد. بارندگی باعث نفوذ پذیر شدن ساختمان نسبت به آب و رطوبت می‌شود و اگر جلوی آن گرفته‌ نشود باعث خراب شدن ساختمان می‌گردد. در قدیم برای عایق کاری پشت بام از قیر و ایزوگام استفاده می‌کردند. امروزه از روش‌های مدرن مانند عایق رطوبتی نانو، pvc پلی اورتان، ترو پلاستیک و.... استفاده می‌شود. 

خصوصیات عایق نانو مناسب :

  1. چسبندگی بالا به سطح قابل اعمال.
  2. مسلح بودن: عایق مناسب برای پشت بام باید در برابر ترک ها و موترک ها مقاومت داشته باشد و استفاده از الیاف در داخل عایق و یا بالابردن کشتسانی عایق نمی تواند ملاک مسلح بودن عایق باشد عایق نانو فقط با توری مش مسلح می شود و برای بالا بردن کیفیت عایق نانو  باید از مرغوب ترین توری های مش فایبرگلاس استفاده کرد.
  3. ضخامت بالای یک میلی متر داشتن.
  4. آنتی uv بودن عایق نانو و آنتی بودن با عایق های الاستومری سفید یا رنگی امکان پذیر است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید بام عایق سفید بام, پوشش سفید تراس

عایق رطوبتی نانو یک محصول ضد آب است که به منظور عایق‌ کاری مکان‌هایی که در معرض باد و باران قرار می‌گیرند بکار می‌رود. رطوبت و نم باعث می‌شود که مشکلات زیادی در محیط زندگی افراد ایجاد شده و باعث تخریب ساختمان می‌گردد و در نهایت صدمات زیادی به سازه وارد می‌کند.  عایق رطوبتی نانو برای پشت بام در واقع با توانایی‌های ویژه‌ای که از فناوری نانو به دست آورده‌است دارای مقاومت زیاد و کارایی بالا می‌باشد. نفوذ ناپذیری این عایق بسیار زیاد می‌باشد و به هر دلیلی اگر دچار آسیب مکانیکی گردد نقطه آسیب‌ دیده را به راحتی می‌توان تشخیص داد و آن ترمیم نمود. در واقع عایق رطوبتی نانو بهترین روش آب بندی پشت بام می‌ باشد.