سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید عایق رطوبتی سنگ در نمای ساختمان

نظر

 تولید عایق رطوبتی سنگ در نمای ساختمان : برای عایق رطوبتی آجر در نمای ساختمان، عایق رطوبتی سیمان و همچنین عایق رطوبتی سنگ در نمای ساختمان می توانید از عایق رطوبتی بر پایه پلیمر استفاده کنید. این عایق رطوبتی که بر پایه پلیمر ساخته شده است. افزودنی های مکانیکی و فیزیکی بسیار مطلوبی دارد. از ویژگی های این عایق رطوبتی مقاومت در برابر ضربه، مقاومت حرارتی بالا، انعطاف پذیری بالا و چسبندگی فوق العاده آن است. این عایق به صورت کاملا شفاف ارائه می شود. زیرا بدون استفاده از فیلترهای معدنی و رنگدانه ها تهیه می شود. بنابراین بدون هیچ گونه تغییری در ظاهر نمای ساختمان به عنوان عایق رطوبتی محافظ نما استفاده می شود.  علت استفاده و کاربرد بالای این عایق، محافظت از نمای ساختمان در برابر گرد و غبار، سرما و گرما، رطوبت و آب است. همچنین مقاومت نسبتا متوسطی در برابر مواد شیمیایی و اشعه ماوراء بنفش دارد.

تولید عایق رطوبتی سنگ در نمای ساختمان

از دیگر مزیت های استفاده از این عایق ها می توان به موارد دیگری نیز اشاره نمود. از این موارد می توان به زیبا سازی نمای ساختمان، ضد جلبک بودن آن ، رنگ های متنوع، در کنار عمر طولانی آن در استفاده در نمای ساختمان، می توان به ضد آب بودن و جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به درون مصالح نما و همچنین سازگاری آن با محیط زیست نیز اشاره کرد. محصول عایق رطوبتی نانو یک محصول دو جزیی بوده، که جز اول آن بصورت مایعی نفوذ پذیر در مرحله نخست اجرا شده و در مرحله دوم رنگ عایق بر روی سطح اجرا می گردد. عایق های رطوبتی، نانو جایگزین ایزوگام و مناسب، قابل اطمینان نسبت به عایق های قدیمی می باشد. با توجه به ماندگاری بالا و همچنین نحوه اجرای بسیار راحت این محصول با تقاضای فراوان کارفرمایان ساختمانی روبرو نموده است . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش عایق نماسازی پوشش عایق نماسازی, عایق بندی انواع نما

استفاده از این نوع رنگ عایق که با تکنولوژی نانو در حال تولید می باشد در دنیا نیز از استقبال قابل توجه ای برخوردار بوده که  علاوه بر طولانی کردن عمر مصالح ساختمانی, عایق رطوبت،عایق صوت ،عایق حرارت و عایق الکتریسیته مزایای دیگری نیز دارد که به اختصار به آن اشاره می کنیم. عایق رطوبتی نانو نما قابل استفاده در پشت بام، نمای ساختمان ،حمام، سرویس بهداشتی، استخر و آب نما و غیره .... می باشد . عایق رطوبتی مایع به صورت مواد ترکیبی که دارای اندازه ذرات نانو متری است و بر پایع مایع هست ترکیب شده است. که بعد از اعمال بر روی سطوح خشک شده و لایه ای نازک و مقاومی را به وجود می‌آورد. این عایق در دو نوع رنگ سفید و رنگ مشکی در بازار عرضه شده و از آن در استخرها، دیوارهای ساختمان و روی سقف می‌توان استفاده کرد.