سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای آب بندی استخرها با مواد نانو در کرج

نظر

مزایای آب بندی استخرها با مواد نانو در کرج : عایق بندی استخر با مواد نانو، یکی از جدیدترین راه‌ حل‌ها برای جلوگیری از نشتی آب و رطوبت استخر است که امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. عایق استخر به‌ عنوان پوششی بادوام و ماندگار برای شکاف‌ها و فضاهایی که آب در آنها نفوذ می‌کند مورد استفاده قرار می گیرد. ابتدا با رزین آب بند A80 که از یکی از محصولات با کیفیت نانو است، کل استخر را در دو مرحله آب بندی می کند و سپس با رنگ استخری نانو در دو مرحله کل سطح استخر را پوشش می دهد. رنگ استخری ضد جلبک نانو به دلیل استحکام و مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی در انواع سطوح قابل اجرا می باشد. آب بندی استخر با مواد نانو، استخر را در برابر عوامل محیطی مانند باران، سرما، قارچ‌، جلبک‌ و … مقاوم می‌کند.

مزایای آب بندی استخرها با مواد نانو در کرج

این مزیتی بسیار حیاتی است، زیرا بیشتر محصولاتی که به عنوان پوشش های ضد آب استفاده می‌شوند، با گذشت زمان، ضعیف و کیفیت آن‌ ها به شدت پایین می آید، ولی عایق نانو استخر برای سالیان سال با دوام باقی می ماند. آب بندی استخر با مواد نانو در مقایسه با بسیاری از راه حل های واترپروف کردن سطوح آسان تر و بهتر و مقرون به صرفه است. این عایق رطوبتی برای محافظت از مواد مختلف در برابر شرایط سخت محیطی به خوبی عمل می کند و برای واترپروف کردن سطوح مختلف مناسب است. عایق رطوبتی نانو لایه یکپارچه ای را به وجود می آورد که در مقابل مایعات غیرقابل نفوذ بوده و سطح را در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم می کند. پودر نانو استخری اچ ای یکی از جدیدترین فناوری های مقاوم در برابر آب می باشد که امروز به بازار عرضه شده است. آب بندی استخر با مواد نانو نه تنها باعث پر شدن شکاف های موجود روی دیواره های آن می شود، بلکه سطح را در برابر خطرات بیرونی مانند خوردگی بر اثر تماس با آب باران، نور خورشید، آلودگی و حتی جلبک و قارچ ها نیز مقاوم می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع عایق استخر انواع عایق استخر, پوشش های استخری

عایق نانو استخر بر پایه رزین های اکرلیک و آب بند کننده های نانو و افزودنی های خاص شیمیایی فرموله شده است که جهت عایق نمودن استخرهای نوساز و یا استخر های قدیمی به کار برده می شود این عایق بدلیل کشسان بودن بهترین گزینه برای پوشش ترک های مویی و آببندی کامل استخر و پوششی یکپارچه با قابلیت عایق بودن برای سطوحی که درمجاورت دائمی با آب و رطوبت هستند ایجاد می کند.