سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین چسب آب بندی مخازن فلزی در کرج

نظر

بهترین چسب آب بندی مخازن فلزی در کرج : مخازن فلزی معمولا برای نگهداری مایعات مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که مخزن دائما با مایعات در تماس است، باید آب بندی شود. در واقع شما با آب بندی مخازن فلزی نه تنها مقاومت آن را افزایش خواهید داد، بلکه مانع تغییر کیفیت مایع داخل آن می شوید. چسب آب بندی مخازن فلزی یک جایگزین عالی برای متریال ضد آب قدیمی و عایق های سنتی به شمار می رود. مهم ترین ویژگی چسب های آب بندی، عایق کاری بدون نیاز به تخریب می باشد. از طرف دیگر، ساختار این چسب ها بر پایه رزین اکریلیک است. بنابراین به محض استفاده می تواند پیوند قوی با مخزن فلزی برقرار کند. یکی دیگر از ویژگی های چسب آب بندی مخازن فلزی، مقاومت در برابر شرایط محیطی است. به همین دلیل دمای پایین یا بالا، هیچ تاثیر مخربی روی این چسب ها ندارد. باید بدانید که با محیط زیست نیز سازگار هستند و آسیبی به آن وارد نخواهند کرد.

بهترین چسب آب بندی مخازن فلزی در کرج

مقاومت در برابر مواد شیمیایی یا اشعه UV خورشید و همچنین گازهای کربن دی اکسید، یکی دیگر از ویژگی های این چسب های آب بندی به شمار می رود. ساختار چسب آب بندی مخازن فلزی به گونه ای می باشد که امکان رشد جلبک و باکتری در آن وجود ندارد. گاهی اوقات ممکن است به علت تغییر کاربری یک استخر یا مخزن آب، نیاز به طراحی و اجرای سیستم آببندی بعد از اتمام سازه شود. در این شرایط احتمالاً تمهیدات خاصی برای طراحی سیستم آب بندی دیده نشده است. بنابراین باید به مراتب بیشتر از سازه ای که در مرحله اجرا یا طراحی است، در انتخاب سیستم آب بندی دقت به عمل آورد. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات ضد خوردگی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. شماره تلفن کارشناس فروش : 09121754110 می باشد.

عایق انواع مخازن بتنی عایق انواع مخازن بتنی, پوشش مخازن فلزی

چسب آب بندی یک محصول دو جزیی بوده و از یک بسته پودر و یک مایع مکمل تشکیل شده است. با استفاده از مواد پلیمری و الیاف مسلح میگردد و یک نوع سیستم آب بندی مطمئن و دائمی می باشد. بعلت خواص منحصر به فرد خود مانند آب بندی سطوح بتنی و سـازه های سیمانی در برابر فشارهای مثبت و منفی آب مقاوم بوده و با چسبندگی بسیار مطلوب به سطوح زیر کار، جلوگیری از ترک خـوردگی، مقاومت مطلوب و کاهش جذب انرژی خورشیدی برای آب بندی کلیـه سطـوح بتنی از قبیل تونل ها، اسکله ها، خطوط انتقال آب چاله های آسانسور،استخرها، عایق بام، آب بندی تصفیه خانه های فاضلاب، مخازن آب و … مناسب می باشد و جایگزین بسیار مناسب و مطمئن بـرای ایزوگام یـا قیرگـونی می باشد.