سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق های رطوبتی کشسان نانو در کرج

نظر

فروش عایق های رطوبتی کشسان نانو در کرج : عایق های رطوبتی مواد و مصالحی هستند که برای جلوگیری از نفوذ اب و رطوبت در ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرند. محصولات اکسون سیل از جمله عایق های رطوبتی نسل جدید با فناوری های نوین می باشد. برای مصرف اکسون سیل به ظور معمول نیازی به حرارت دادن آن نیست. قیر امولسیون مخلوطی مرکب از آب و قیر است یا به نوعی پوشش قیری اصلاح شده پلیمری است که نحوه اعمال آن به صورت سرد اجرا می باشد. بنابراین با به کار بردن آن می توان بدون نیاز به گرما و با سهولت و سرعت کار بالا سطوح عمودی و افقی را با روش های معمول مانند قلمو و غلطک عایق کاری کرد.

فروش عایق های رطوبتی کشسان نانو در کرج

در عصر امروزی بشر شاهد پیشرفت علم و تکنولوژی در هر شاخه ای است، که ایزوگام نیز یکی از این موضوعات می باشد. ایزوگام مایع که به عنوان عایق سرد قیر پلیمری، نانو ایزوگام مایع، ایزوگام نانو پلیمری مایع و … نیز شناخته شده می باشد، این روزها یکی از نوین ترین انواع عایق‌ های محافظتی برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به درون سازه ها است که این قابلیت را دارد که بر روی سقف و پشت‌ بام و غیره اجرا و راه اندازی شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق روی ایزوگام عایق روی ایزوگام, عایق پوشش نانو

مزایای عایق قیر نانو کشسان :

پایه اب بدونه هیچ گونه حلال و دوستدار محیط زیست
بدون نیاز به گرمایش
دارای مقاومت سایشی بسیار عالی
انعطاف پذیر با کشسانی محدود
غیر قابل اشتعال
یکپارچه و بدون درز
مقاوم در برابر دمای بالا بدون شره
موارد مصرف:
مناسب جهت عایق کاری با ساختمان ها
عایق کاری استخرها و مخازن بتنی و ...
روی سطوح فلزی مانند سازه های فلزی و مخازن.

عایق نانو، یکی از محصولات کاربردی برای آب بندی انواع سطوح سیمانی، بتنی، چوبی و فلزی می‌باشد و از مواد پلیمری و لاستومری بر پایه آب ساخته شده است. این محصول، مانع از نفوذ رطوبت و مایعات به سطح شده و از ایجاد هرگونه لک، شوره، خوردگی و فرسودگی، رشد قارچ و کپک و ترک خوردن سازه ممانعت می‌کند. نانو عایق، با قابلیت کشسانی و چسبندگی شگفت انگیز خود، پوششی یکنواخت به سطح می‌دهد‌ و در برابر نوسانات جوی و نور آفتاب مقاوم است. شایان ذکر است که به دلیل خاصیت ضد آب و مقاومت بالای پوشش نانو، از آن به عنوان عایق نانو چوب، عایق سرویس بهداشتی، عایق رطوبتی نما ، سطوح داخلی و خارجی ساختمان و همچنین عایق پشت بام موزاییکی نیز بهره گرفته می‌شود.