سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید و فروش نانو عایق رطوبتی ایزوگام مایع

نظر

تولید و فروش نانو عایق رطوبتی ایزوگام  مایع : کاربرد ایزوگام مایع محدود نیست و شما می‌توانید از این عایق رطوبتی به سادگی روی کلیه سطوح از جمله سیمان، فلز، چوب، آسفالت و… استفاده کنید. چنانچه به کاربرد اصلی این عایق بخواهیم اشاره‌ای داشته باشیم، آبگیری سطح است. بسیاری امروزه برای آب‌ بندی کف استخر، مخزن‌های آب، پشت‌بام، کانال‌های ورودی و خروجی آب، تونل‌ها، پی سازه، آب‌بندی توالت، لوله‌های آب، پارکینگ‌ های طبقاتی، سردخانه‌ها و… از ایزوگام مایع استفاده می‌کنند.

تولید و فروش نانو عایق رطوبتی ایزوگام مایع

محصولی مایع ، تک جزیی ، و بر پایه ی تکنولوژی پلیمر های هیبریدی است. این محصول به صورت سرد اعمال شده و در اثر واکنش با رطوبت هوا خشک می شود و از آن می توان برای ایجاد یک پوشش آب بند ، انعطاف پذیر و مقاوم در برابر نور خورشید ، در داخل و خارج از ساختمان استفاده کرد. روش مصرف : محصول را توسط ماله دندانه دار ، برس سخت و با رولر بر روی سطحی که تمیز و عاری از هرگونه آلودگی ، روغن و یا پوشش قدیمی است اعمال کنید.خشک شدن نهایی با توجه به ضخامت اعمال شده ، دما و رطوبت محیط ممکن است تا 7 روز طول بکشد. با توجه به سخت شدن محصول در اثر تماس آن با رطوبت هوا ، در صورت باز کردن بسته بندی اولیه محصول ، در کمترین زمان ممکن مصرف شود. توصیه می شود که کل ضخامت مورد نظر در دو لایه و با فاصله اعمال شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی نسل جدید عایق رطوبتی نسل جدید, ایزوگام مایع

نانو عایق رطوبتی یا رنگ عایق نانو، از رزین های آکریلیک و فیلرهای میکرونیزه و مواد افزودنی ویژه و پیگمنت های رنگی تنظیم و تولید شده است که باعث افزایش خواص الاستیسیته عایق رنگی نانو تا 3 برابر در برابر کشش می شوند. این محصول به راحتی توسط قلم مو یا فرچه یا اسپری روی سطوح گوناگون اجرا می گردد و علاوه بر رنگ آمیزی سطح ، باعث عایق شدن کامل سطح در برابر آب و رطوبت خواهد شد. نانو عایق رطوبتی رنگی را می توان در رنگ بندی های مختلف مطابق با سلیقه کارفرما تولید و عرضه نمود. همینطور به کمک فناوری نانو در این محصول ، اضافه بر برآورده ساختن مسائل زیست محیطی ، انجام عایق کاری با اعمال لایه نازک و در عین حال مقاوم، در برابر نم و رطوبت و رشد کپک و قارچ در دسترس خواهد بود.