سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی انواع فوم های پاششی پلی یورتان در کرج

نظر

کارایی انواع فوم های پاششی پلی یورتان در کرج : یکی از مهم ترین کاربرد پوشش های پلی ‌یورتان در صنعت در صنعت ساخت و ساز می باشد. این ماده به عنوان عایق یک روش مقرون به صرفه، بادوام و ایمن برای جلوگیری از انتشار گاز کربن دی اکسید است که موجب گرم شدن زمین می گردد. پوشش های پلی یورتان در آب و هوای سرد سبب کاهش هدر رفت گرما در خانه ها و دفاتر می شود و از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند. همچنین در تابستان ها نقش مهمی در خنک نگه داشتن ساختمان ها دارند. به بیان دیگر یک عایق خوب به منظور نگه داشتن گرما در هوای سرد و خارج کردن آن در هوای گرم است. عایق های پلی یورتان (Polyurethane insulation) – امروزه با توجه به سنگینی وزن و مساحت زیاد ساختمان ها، انرژی، منابع و هزینه‌های زیادی صرف می‌گردد.

کارایی انواع فوم های پاششی پلی یورتان در کرج

استفاده‌ی بیش از حد از این منابع علاوه‌بر خطرات زیستی مانند گرمایش زمین و… هزینه‌های گزافی به دنبال دارد. در اتحادیه اروپا، بیش از 40 درصد انرژی مبتنی بر سوخت های فسیلی و از این رو انتشار CO2 با گرمایش و سرمایش ساختمان ها ارتباط دارد. عایق‌کاری به معنی ایجاد یک مانع به منظور جلوگیری از هدررفت گرما، آب و … است. بیشترین کاربرد ایزولاتور پلی یورتان در ساختمان نیز همین می‌باشد. از مهم ترین کاربردهای عایق پلی یورتان جلوگیری از هدر رفت انرژی و جلوگیری از ورود گرما و سرما از خارج ساختمان می‌ باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش پلی یورتان پوشش پلی یورتان, انواع عایق حرارتی برودتی

کاربرد عایق های پلی یورتان :

  • عایق پلی یورتان در سیستم‌های خورشیدی گرمایش آب استفاده می‌شوند. از آن‌ها برای ثابت نگه‌داشتن درجه حرارت در انرژی خورشیدی و سیستم‌های گرمایش  استفاده می‌شود.
  • سیستم‌های پلی یورتان، با تراکم 38-44 کیلوگرم بر مترمکعب، در تولید پنل‌های سردخانه‌ای در صنعت سرمایش استفاده می‌شوند.
  • سیستم‌های پلی یورتان مورداستفاده در عایق‌کاری لوله‌های گرمایش-سرمایش، انتقال بخار زیرزمینی و زمینی، انرژی زمین‌گرمایی، گازهای مایع‌شده (LNG، LPG و غیره)، خطوط آتش‌نشانی، نفت و انتقال کلیه جریان‌های شیمیایی هستند.

فوم پاششی پلی یورتان به عنوان یکی از بهترین پوشش های حفاظتی عایق، ضمن ارائ? عملکردهای شش گان? فوق، با توجه به نوع عایق حرارتی- رطوبتی یا عایق صوتی-حرارتی دارای مزایای بسیاری در عایق بندی ساختمان ها و صنایع گوناگون است. از پلی یورتان برای آب بندی و محافظت بدنه وسایل شناور و دریایی و جلوگیری از آسیب دیدن‌های مختلف از جمله خوردگی، زنگ زدگی و شرایط آب و هوایی مختلف، استفاده می‌شود. چه کشتی باشد چه قایق چه هر وسیله شناور دیگر در ابعاد و سایزهای کوچک و بزرگ، این نوع پوشش برای همه این موارد کاربرد دارد.