سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای رنگ مخصوص استخر نانو اکریلیک

نظر

اجرای رنگ مخصوص استخر نانو اکریلیک : رنگ مخصوص استخر نانو اکریلیک با خاصیت کشسانی و پوشش بسیار بالا عمل کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن خشک می‌شود. مقاومت بالا در برابر مواد قلیایی و شیمیایی، مقاومت بالا در برابر سایش، ضد جلبک، ضد خزه، ضد قارچ  و دوست‌دار محیط زیست بودن از دیگر ویزگی‌های این رنگ می‌باشد. یکی از عمده ترین مشکلاتی که ساختمان های واقع در موقعیت آب و هوایی مرطوب و بارانی مانند شهر های شمالی ایران ، با آن دست و پنجه نرم میکنند، نفوذ رطوبت از نما به داخل ساختمان هنگام بارش مورب باران ، یا به عبارتی عایق نما است.

اجرای رنگ مخصوص استخر نانو اکریلیک

استفاده از عایق های رنگی نانو استاپ این مشکل را به صورت صد در صدی حل کرده به نحوی که با استفاده از این عایق به عنوان رنگ نما ، لاستیکی رنگی روی سطح سیمانی دیوار بوجود ایجاد خواهد شد که مانع عبور کوچکترین رطوبتی به داخل ساختمان می شود. با توجه به این که بکار گیری عایق های سنتی همچون ایزوگام و قیرگونی روی دیوارها مشکلات اجرایی خاص خود را دارد ، استفاده از عایق های نانویی در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته است.این عایق ها قبل از اجرا مانند رنگ با غلظت بالا بوده که پس از اجرا روی سطح مورد نظر و با گذشت چند ساعت از زمان ، به صورت لاستیکی با ضخامت کمتر از 1میلیمتر درامده و با چسبندگی بالایی که دارد به سطح چسبیده و آن را عایق می نماید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ استخری نانو رنگ استخری نانو, عایق بندی انواع استخر

رنگ کردن استخر به دو روش امکان‌پذیر است. در صورتی که قبل از رنگ کردن از محصولی برای عایق بندی استخر استفاده نشده بود، از عایق استخری در رنگ های مختلف میتوان استفاده نمود که هم آب بندی و هم رنگ آمیزی استخر انجام می‌گیرد. در حالت دوم اگر از قبل استخر آب‌بندی شده بود، با استفاده از رنگ استخری نانو میتوان استخر را رنگ آمیزی و تا حد زیادی آب بند کرد. عایق استخری، رنگی بر پایه رزین اکریلیک پایه آب است که به‌منظور آب ‌بندی بهبود یافته و با پر کردن ترک‌ های مویی، پوششی یک پارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم آب و رطوبت هستند ایجاد می‌کند. عایق استخری آبی با قابلیت چسبندگی و ارتجاعی بسیار بالا و مقاومت در برابر محلول‌های شیمیایی، مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه نانو است. نانو عایق رطوبتی استخر غیر قابل اشتعال، غیر سمی، بدون بو، ضد قارچ و ضد جلبک است و بر روی کلیه سطوح قابل ‌اجرا می‌ باشد.