سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب و اجرای عایق های قیری رطوبت در ساختمان

نظر

نصب و اجرای عایق های قیری رطوبت در ساختمان : پوشش های قیری در عایق رطوبتی و محافظت از لایه های مختلف، به ویژه فلز، در برابر اثرات نامطلوب خوردگی موثر هستند. حفاظت کارآمد مانع عمدتاً به دلیل خاصیت آبگریز آن است که به طور طبیعی آب را دفع می کند و از تماس رطوبت با بسترهای آسیب پذیر جلوگیری می کند. این نوع پوشش‌ها همچنین بادوام، انعطاف‌پذیر و مقاوم در برابر حملات شیمیایی و UV هستند و پوشش‌های قیری را برای محافظت از اجسام و سازه‌ها در محیط‌های سخت و بیرونی ایده‌آل می‌سازند.

نصب و اجرای عایق های قیری رطوبت در ساختمان

قبل از عایق کاری ابتدا سطح مورد نظر را به خوبی بشویید و از هر گونه آلودگی ، کثیفی، زنگ زدگی، چربی و گرد و غبار پاک نمائید. همچنین سطوح فلزی نیز باید قبل از شستشو توسط برس های دستی و یا فرز زنگ زدگیها را از سطح تمیز نمائید. عایق را به وسیله قلممو و یا دستگاه ارلس و یا غلتک بر روی سطح مورد نظر اعمال کنید. برای اجرای لایه دوم می بایست 8 الی 12 ساعت پس از اجرای مرحله اول صبر نمود تا لایه اول، آمادگی لازم جهت چسبندگی مناسب با لایه دوم را بدست آورد. زمان خشک‏ شدن در دمای بین 5 تا 35 درجه سانتی‌گراد، حداکثر 8 الی 12 ساعت و زمان بهره‌برداری کامل از سطح حدود 24 ساعت می‏باشد. البته این مدت با شرایط آب و هوایی منطقه متغیر است. مقدار مصرف هر یک کیلوگرم از این محصول برای پوشش1.5 الی3 مترمربع قابل استفاده می‌‏باشد. البته با توجه به شرایط موجود و در صورت وجود ناهمواری‌‏های سطحی، میزان مصرف قابل افزایش می‌‏باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی قیر عایق رطوبتی قیر, اجرای عایق قیر

روش عایق رطوبتی غشایی مایع پلی اورتان برای قسمت سقف مسطح و در معرض هوا استفاده می شود.عایق مایع پلی اورتان برای سقف های مسطح استفاده می شود که در معرض عوامل جوی بوده و شکل پذیری بالایی دارد. پلی اورتان به رطوبت بسیار حساس است که باید برای ارزیابی رطوبت پیش از بهره برداری استفاده شود، در غیر این صورت ممکن است بعد از مدتی لایه برداری یا جداسازی غشا رخ دهد. غشای مایع پلی اورتان روشی گران قیمت است که در آن غشای منعطف برای جلوگیری از ترک خوردن پس از مدتی برای مناطقی با سقف در معرض هوا و هوازدگی به دقت اعمال می شود. به صورت خلاصه به مشخصات و ویژگی های عایق رطوبتی قیری (عایق رطوبتی ایزوگام) اشاره می کنیم. در واقع بهترین متریال برای مقاوم سازی ساختمان در برابر نفوذ آب و نم و رطوبتی، عایق رطوبتی ایزوگام است. زهکشی و استفاده از انواع عایق رطوبتی ایزوگام روش های جلوگیری از نفوذ رطوبت به ساختمان هستند. ایزوگام توسط گرما بر روی سطح مورد نظر چسبانده و مانع رسیدن آب و رطوبت به سطح زیرین می شود.بهترین عایق رطوبتی ایزوگام هم وزن سبک و هم انعطاف پذیری بالایی دارد.