سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید انواع عایق صوتی آکوستیک در کشور ایران

نظر

تولید انواع عایق صوتی آکوستیک در کشور ایران : به طور کلی تحقیقات انجام شده در زمینه عایق های صوتیبر این نکته دلالت دارد که استفاده از 2 تا 5 سانتی متر ضخامت عایق صوتی با فناوری نوین در کاهش انتقال صوت بسیار تاثیر گذار است و با حدود 2 درصد هزینه بیشتر در ساختمان هنگام ساخت، علاوه بر جذب صدا میتوان بیش از %80 در مصرف انرژی (جلوگیری از پرت انرژی از دیوارهای خارجی) نیز صرفه جویی به عمل آورد. براساس تحقیقات انجام شده توسط یکی از شرکتهای اروپایی، نزدیک به 33% افرادی که در معرض آلودگی صوتی محیط های مسکونی (آلودگی صوتی ناشی از افراد، همسایه ها، مهمانی های شلوغ و بلندگوهای اماکن عمومی هستند) دچار استرس و اختلالات خواب می شوند که این اختلالات می تواند تا دو سال طول بکشد. 10% کل این افراد، ممکن است دچار اختلالات دائمی و مادام العمر شوند.

تولید انواع عایق صوتی آکوستیک در کشور ایران

انواع مختلفی از عایق صوتی آکوستیک در بازار وجود دارد که برخی بسیار سنگین‌تر از سایرین و برخی، عملکرد بالاتری نسبت به دیگر عایق‌ها دارند. این‌ها با سطوح مختلف کاهش دسی‌بل در فرکانس‌های مختلف هرتز، رتبه‌بندی می‌شوند و در ضخامت‌های مختلف موجود هستند. ضخامت و وزن بر کاربرد و اثربخشی آن‌ها تأثیر می‌گذارد، بنابراین مهم است که به دقت، عایق موردنظر خود را انتخاب کنید. عایق صوتی آکوستیک، به عنوان یک عایق صدا ایده آل است، زیرا در کاهش انتقال صدا، به خوبی عمل می‌کند. این نوع از عایق، حداقل عمق برای سازه‌های موجود مانند دیوارها و سقف را دارد. از دیگر مزایای آن، می‌توان به نصب آسان و ماندگاری طولانی این عایق صوتی اشاره کرد؛ مانند هر عایق دیگری، عایق صوتی آکوستیک نیز از معایبی برخوردار است. از جمله این معایب این است که برخی، نسبتاً سنگین و گران‌تر هستند، اما به قول معروف، شما همان‌قدر که هزینه می‌کنید، دریافت می‌کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق الاستومری فومی عایق الاستومری فومی, انواع پوشش صوتی

اگر در خانه ای ساکن هستید که پمپ آب دارد یا در محل کار خود هستید و متوجه سر و صدای آزار دهنده ای که توسط پمپ آب تولید می شود هستید یا این که از پمپ های آب در باغ و خانه باغ استفاده می شود و صدای اذیت کننده و آزار دهنده آن مزاحم اسباب آسایش شما شده است به احتمال بالا برای خلاص شدن از آن به عایق صدا برای پمپ آب فکر می کنید. چرا که عایق صوتی ارتعاشات صدا را دریافت می کند اما آن ها را انتقال نمی دهد و با جذب آن، انتقال صدا را کاهش می دهند و از بازتاب امواج صوتی به محیط جلوگیری می کنند. البته جذب صدا به ضخامت مواد و مقادیر جذب صدا نیز بستگی دارد.