سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید ماستیک درزبندی بتن پایه قیری در گوهردشت

نظر

تولید ماستیک درزبندی بتن پایه قیری در گوهردشت : ماستیک محصولی است که از آن برای آب بندی استفاده می ‌شود. یکی از ویژگی ‌های مهم و مثبت ماستیک‌ ها این است که پس از کیورینگ نیز حالت انعطاف پذیر خود را حفظ می‌ کند. همچنین ماستیک بر روی سطوحی از جنس دیگر نیز قابل استفاده است. بر روی سطوحی از چوب، آلومینیوم، شیشه و سنگ مرمر نیز می ‌توان از ماستیک استفاده کرد. برخی پیمان‌ کاران از ماستیک به عنوان نوعی اتصال دهنده استفاده می‌ کنند. به طور مثال از آن برای اتصال پنجره ‌ها به سازه ‌ی اصلی ساختمان استفاده می شود. ترک‌ های موجود در حمام و دستشویی را می ‌توان به وسیله‌ ی ماستیک پر کرد تا از درز آب و رطوبت جلوگیری شود. در کفپوش‌ ها و کف بام نیز از محصولات مختلف و متنوع ماستیک‌ ها می ‌توان برای درزگیری و آب بندی بتن استفاده نمود.

تولید ماستیک درزبندی بتن پایه قیری در گوهردشت

از انواع ماستیک ها می توان به ماستیک پایه قیری، ماستیک درزبندی بتن، ماستیک گرم، ماستیک پلی یورتان اشاره کرد. ماستیک ‌ها معمولا چیزی در حدود 5 سال عمر دارند و پس از آن باید جایگزین شوند تا کیفیت مطلوب و مورد نظر از بین نرود. ضروری است که پیش از قرار دادن ماستیک در سطح مورد نظر، آن سطح کاملا خشک و تمیز باشد. پر نمودن درزهای انبساطی سازه های بتنی یکی از مهم ترین مراحل در اجرای سازه می باشد . مواد پر کننده درزهای انبساطی سازه، می بایست طوری باشد که با رفتارهای سازه ای سازگار باشد و علاوه بر آن در مورد نفوذناپذیر شدن درز و حفظ خواص، در دراز مدت و داشتن دوام و پایایی طولانی پس از اجرا و عدم مشکلات بهداشتی و زیست محیطیقابل اطمینان باشد . یکی از درزگیرهای ساده و مقرون به صرفه در این راستا ماستیک قیری سرد اجرا می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب ماستیک چسب ماستیک، انواع عایق درزبندی

ماستیک قیری سرد اجرا ، نوعی ماستیک قیری تک جزئی است که از ترکیب لاستیک بیتومن ، قیر و حلال های خاص و افزودنی های شیمیایی ویژه و رزین های امولسیونی تولید شـده و قدرت چسبندگی بسیار زیادی به انواع سطوح زیرآیند نظیر: بتـن ، آجر ، آسفالت و . . . دارد . این محصول پس از تبخیر شدن حلال، پس از اجرا درون درز ، به حالت ماده ای جامد و انعطاف پذیر در می آید . درزگیر قیری سرد اجرا ماده بسیار مناسبی برای پر نمودن درزهای انبساطی است . فیبرهای غیر آزبستی موجود در این محصول ، با جلوگیری از شُره و ریزش در زمان اجرا، امکان اجرای درزگیر قیری را در درزهای عمودی برآورده می سازد.