سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری و آب بندی مخازن پلی اتیلن در کرج

نظر

 عایق کاری و آب بندی مخازن پلی اتیلن در کرج : یکی دیگر از روش‌ های موثر و علمی خنک نگه داشتن مخزن آب، رنگ‌ آمیزی مخزن به رنگ سفید است. منطق این روش ساده است؛ سفید یک رنگ بازتابنده نور و گرما است. و بیشتر گرمای دریافتی را منعکس می‌کند. در این حالت فقط مقدار کمی گرما توسط مخزن آب جذب می‌شود. در نتیجه در حفظ دمای خنک آب داخل مخزن کمک زیادی می‌کند. رنگی که انتخاب می‌کنید، روی دمای آبی که از مخزن دریافت خواهید کرد تأثیر بسیاری می‌گذارد. البته همانطو که می‌دانید رنگ اصلی تمامی مخازن پلی اتیلن، سفید رنگ است. و این نکته به تنهایی یکی از مزیت‌های مهم مخزن پلی اتیلن نسبت به سایر مخازن، در زمینه خنک نگه داشتن مخزن آب است.

 عایق کاری و آب بندی مخازن پلی اتیلن در کرج

در برابر تغییرات دمایی مخازن پلی اتیلن مقاومت بیشتری دارند با تولید و ورود مخازن آب پلی اتیلن به بازار ایران این موضوع در بسیاری از مناطق کشورمان تا حدود بسیاری مرتفع شده است ولی با این وجود همچنان ممکن است برخی از هموطنانمان در شهرهای بسیار گرم کشورمان همچون شهر های جنوبی و جنوب شرقی کشور یا شهرهای سردسیر مانند شهرهای شمالی و غربی با این مشکل مواجه شوند. از همین رو به دنبال روش هایی برای کاهش دمای آب و مخزن آب در تابستان و افزایش دما در زمستان هستند. در واقع حفظ دمای آب ذخیره شده در هر فصل بسیار ضروری می باشد. به همین دلیل در این مقاله چند راهکار ساده برای جلوگیری از گرم شدن آب درون مخازن آب علی الخصوص مخازن آب پلی اتیلنی را بیان خواهیم کرد. جهت ایجاد پوششی صددرصد آب بند و با دوام ،درزهایی که در اثر فواصل زمانی در بتن ریزی ایجاد شده است و قسمت هایی که به دلیل عدم ویبره کافی و یا اختلاط نامناسب در بتن بوجود آمده است، تخریب شود وسپس پوشش داده شود.  عمل تخریب و پوشش نقاط پوک و کرمو  باید در عمق مناسب انجام شود تا باعث چسبندگی و گیر داری خوبی بین بتن و بتونه ترمیمی  شود تا درگذر زمان  از سطح بتن جدا نشود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی مخازن بتنی عایق بندی مخازن بتنی, رنگ عایق بندی مخزن

استفاده از شیوه های کاربردی و آسان  باعث  ایجاد ساختاری آب بند و مقاوم در گذر زمان می شود . امروزه استفاده از مواد مختلف آب بندی بسیار افزایش یافته است و علاوه بر آن عدم ارایه مشخصات فنی دقیق و اجرایی توسط فروشندگان و تامین کنندگان محصولات عایق کاری نوین و اجرای ضعیف باعث شده است تا روش های اجرایی انجام شده دوام و کارآیی لازم را نداشته باشد.