سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی ایزوگام مهرشهر جهت آب بندی سطوح

نظر

نمایندگی ایزوگام مهرشهر جهت آب بندی سطوح : اجرای ایزوگام برای پشت بام همه ساختمان ها اعم از مسکونی، تجاری، اداری و... امری ضروری و بسیار مهم است که مانع از نفوذ آب بارندگی ها به سقف و آسیب های ناشی از آن می شود. درواقع ایزوگام کاری پشت بام ساختمان را می توان یکی از اصول مقاوم سازی بنا دانست که در مراحل ساخت و ساز از اولیت و درجه اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. به همین دلیل اکثر افراد در تلاشند با بهره گیری از بهترین نوع عایق و نیروهای خبره در زمینه اجرای آن، سقف و دیوارهای خود را در برابر رطوبت، ایزوله و عایق کنند. البته تنها در صورتی می توان از مزایا و نتایج مثبت عایق کاری پشت بام توسط ایزوگام استفاده کرد که اجرای آن به شکلی کامل و صحیح صورت گرفته باشد. چراکه در غیر اینصورت تنها هزینه، وقت و انرژی خود را تلف کرده اید بدون آنکه ساختمان شما از نفوذ آب و رطوبت ایمن شده باشد. از همین رو در ادامه این مقاله به بررسی اجرای ایزوگام برای پشت بام ساختمان خواهیم پرداخت.

نمایندگی ایزوگام مهرشهر جهت آب بندی سطوح

ایزوگام پشت بام جزو مصالحی است که حتماً باید در این بخش استفاده شود. علت آن نیز بطور مختصر در بخش‌ قبل توضیح داده شد. پشت بام محلی برای عبور آب ناشی از باران، پسمانده آب کولر، تانکر و … است. همچنین در فصل زمستان و در هنگام بارش برف، ممکن است این برف‌ها بر روی پشت بام ساکن بمانند. با توجه به نیروی گرانش زمین آبی که روی پشت بام جمع می‌شود، به سمت پایین حرکت می‌کند. از همین رو این رطوبت در سقف و دیوارها نفوذ کرده و سبب ایجاد نم و کپک در آن‌ها خواهد شد. این نم و کپک با زرد شدن سقف خانه خود را نشان می‌دهند. با توجه به این توضیحات اولین و مهم‌ترین مزیت ایزوگام این است که از نفوذ نم و رطوبت در مصالح جلوگیری می‌کند. این عایق کاربرد دیگری به عنوان عایق حرارتی نیز دارد و می‌تواند از هدر رفت انرژی در فصول مختلف سال جلوگیری کند. همچنین می‌توان آن را نوعی عایق صوتی نیز دانست. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش روی ایزوگام پوشش روی ایزوگام, عایق های حفاظتی ایزوگام

استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته و انتخاب نصاب حرفه ای و کاربلد از مولفه هایی است که نتیجه کار نصب ایزوگام در‌ مهرشهر را تحت الشعاع قرار می دهد. انجام نادرست یکی از مراحل نصب ایزوگام مانند زیر سازی و قیرگونی ،کوبیدن لایه ها و حرارت دادن آن ها از عمر‌ ایزوگام شما می کاهد و یا هزینه های تعمیر و خسارت های بسیاری را بر جای می گذارد. کافیست تا با برقراری ارتباط و تماس تلفنی با کارشناسان‌ در ریز مراحل اجرا ایزوگام در مهرشهر قرار بگیرید.