سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت عایق های رنگ استخر جدید در کرج

نظر

قیمت عایق های رنگ استخر جدید در کرج : یکی از جدیدترین تکنولوژی هایی که برای عایق بندی استفاده می شود، نانو است. این فناوری در تولید عایق استخر به خوبی می تواند در جلوگیری از نفوذ آب به بدنه استخر نقش ایفا کند. رنگ های نانو محصولاتی هستند که برای رنگ آمیزی کف و دیواره استخر می توان به کار برد. البته استفاده از رنگ نانو در مرحله آخر صورت می گیرد. به این معنی که حتما باید با متریال هایی که در بالا برشمردیم، کف و دیواره های استخر را آب بندی کنید. رنگ های نانو در برابر ایجاد جلبک در دیواره استخر نیز کاملا مقاوم هستند. به علاوه این که ماندگاری بسیار زیادی دارند و می توانید تا حدود 10 سال روی کیفیت بالای آن ها حساب کنید. رنگ های نانو چسبندگی سطحی بالایی دارند و قرار گرفتن در تماس دائمی با آب هیچ تاثیر منفی در آن ها ایجاد نمی کند. به علاوه این که هیچ گونه عوارضی برای سلامتی انسان به وجود نمی آورند.

قیمت عایق های رنگ استخر جدید در کرج

ترک های نازک استخر با استفاده از رنگ های عایق استخر پوشانده می شوند. این رنگ ها بر پایه رزین آکریلیک و آب بوده و خاصیت ارتجاعی و چسبندگی دارند. از ویژگی های دیگر رنگ های عایقی، مقاوم بودن در برابر محلول های شیمیایی، غیر سمی و غیر آتش زا بودن، بدون بو، داشتن قیمت مناسب و همچنین مقاومت در برابر رشد جلبک ها و قارچ ها است. رنگ های کاربردی در این زمینه بین 48 تا 72 ساعت زمان نیاز دارند تا خشک شوند. این رنگ ها که معمولا سفید یا آبی هستند به دور از نور آفتاب و دور از یخ زدگی نگهداری می شوند. چسب بتن پلیمری ، بر پایه رزین های امولسیونی، با هدف افزایش چسبندگی بتن، چسبندگی ملات جدید بتن به بتن قدیمی، کاهش نفوذ پذیری بتن، افزایش مقاومت فشاری و کششی بتن، افزایش مقاومت بتن در برابر یخ زدگی و آنتی باکتریال طراحی شده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خرید عایق استخر خرید عایق استخر, انواع عایق های استخری

عایق‌های رطوبتی مایع نوع دیگری از عایق‌های استخر هستند که شامل عایق‌های پلیمری دو جزئی و عایق اکلیریکی دو جزئی می‌شوند. لازم است برای عملکرد عالی این عایق ها برای آب بندی استخر، آنها را روی سیمان و بتن نهایی اجرا کنید. سطح ایجاد شده همچون لایه محافظتی روی بتن و سیمان کشیده می شود و از هدر رفتن آب و نفوذ آن به استخر جلوگیری می‌کند.