سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی جهت ایزولاسیون

نظر

اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی جهت ایزولاسیون : همانطور که می دانید فضاهایی مانند سرویس بهداشتی که دائما در معرض رطوبت می باشد نیاز به عایق کاری دارند و عایق کاری ها از خرابی های احتمالی در اثر رطوبت جلوگیری میکنند بنابراین باید از عایق بندی سرویس بهداشتی استفاده کرد. عایق بندی سرویس های بهداشتی وفضاهای مرطوب به دو صورت می تواند عایق کاری شود، عایق کاری به صورت قیرگونی و عایق کاری به صورت ایزوگام میباشد. برای عایق کاری سرویس های بهداشتی به دلیل کیفیت و چسبانندگی بیشتر استفاده از قیرگونی انتخاب مناسب تری میباشد، اما برخی ازاستفاده از ایزوگام را به دلیل قیمت ارازن تر به قیرگونی ترجیح می دهند.

اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی جهت ایزولاسیون

قیرگونی کردن سرویس بهداشتی بهترین راه و ایمن ترین راه برای درمان ماندن از رطوبت می باشد پوشاندن سطح سرویس بهداشتی با چند لایه از قیر آنچنان جلوی رطوبت را میگیرد که هیچ ماده دیگری نمیتواند در این میزان مانع بودن با آن برابری کند   اما این روش نسبت به روش ایزوگام کردن مشکلاتی  را در پی دارد اولین موضوعی که ممکن است برای خیلی از افراد  در اولویت باشد مسئله هزینه است که در روش قیرگونی نسبت به روش ایزوگام بیشتر است. مشکل دیگر روش قیرگونی آلودگی ناشی از گرم کردن مواد برای قیرگونی کردن است در کنار چند مورد از  معایب این روش که نام برده شد اگر قیرگونی با دقت بالایی انجام شود و نصب کننده آن مهارت کافی را داشته باشد هیچ روش دیگری نمیتواند با قیرگونی برابری کند. باید پیش از هر چیزی کف سرویس بهداشتی را توسط بنا سیمان کاری کنید و این نکته را در نظر داشته باشید عایق کاری شما چه به وسیله قیرگونی و چه به وسیله ایزوگام انجام شود؛ نیاز به یک لایه سیمان دارد. پس از پشت سر نهادن مرحله اول و یک لایه سیمان کاری نوبت به اجرای قیرگونی و یا ایزوگام به صورت عمودی و افقی خواهد رسید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی سرویس بهداشتی آب بندی سرویس بهداشتی, درزبندی حمام دستشویی

البته پیش از اینکه وارد این مرحله شوید باید پس از خشک شدن سیمان کاری لوله‌های اضافی فاضلاب را به گونه‌ای برش دهید که هم سطح و همتراز با کف باشد. نکته قابل توجه در این زمینه این است که برای بریدن لوله‌های فاضلاب پیش از عایق کاری به هیچ وجه از حرارت استفاده نکنید. سرویس های بهداشتی که قبلا عایق کاری شده اند و به هر دلیلی دچار نشتی آب شده اند با عایق بیرنگ می شود با هزینه بسیار اندک و در کمتر از چند ساعت به صورت دائمی و بدون نیاز به تخریب کاشی ها و یا از دست رفتن رنگ و لعاب کاشی با عایق بی رنگ مجددا عایق بندی کرد. این عایق یک مایع بی رنگ است که بعد از استعمال بر روی سطح سرویس بهداشتی از داخل بندکشی های کنار کاشی و سرامیک ها به سطح زیرین سرویس بهداشتی نفوذ کرده و بر روی ملات زیر سطح واکنش شیمیایی ایجاد می کند