سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق رطوبتی نانو پشت بام در کرج

نظر

فروش عایق رطوبتی نانو پشت بام در کرج : عایق رطوبتی نانو پشت بام دارای عمر مفید و طولانی و از نظر اقتصادی نیز قیمت مناسب و باصرفه ای دارد. با توجه این نانو %100ضد آب و آنتی باکتریال است و بر روی تمامی سطوح ها قابلیت استفاده را دارد. دارای رنگ های متنوع نیز می باشد. عایق پشت بام نانو یک سیستم عایق بندی نوین است که برای  عایق بندی پشت بام ، آب بندی ایزوگام ،آب بندی پشت بام موزاییکی،سنگی و سرامیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش عایق رطوبتی نانو پشت بام در کرج

عایق جایگزین ایزوگام به صورت مایع روی بام اجرا می شوند و معمولا از چندین لایه باید روی پشت بام اعمال می شود  در این نوع عایق به صورت تخصصی و متناسب با موقعیت آب هوایی مناطق مختلف و سطح پشت بام باید محصول مناسب از طرف شرکت تولید کننده عایق نانو معرفی شود که حداکثر کارایی و طول عمر را داشته باشد عایق های جدید پشت بام شامل عایق بی رنگ،عایق پلیمری و عایق دو جزئی و عایق رنگی می شوند که در بحث عایق کاری پشت بام بهتر است عایق با توری مش اجرا گردد. عایق بام سفید با انعکاس نور و گرما تا 45% از هدر رفتن انرژی ساختمان جلوگیری می‌کند. عایق سفید رطوبتی نوعی پوشش آب‌بند کننده است که از مواد پلیمری و الاستومری دوستدار محیط‌زیست بر پایه آب ساخته‌شده است و پس از خشک شدن و تغییر شیمیایی کاملاً آب‌بند است. این مواد مناسب برای اجرا بر روی کلیه سطوحی که نیاز به آب‌بندی دارند اعم از فلزی، سیمانی، موزاییک، ایزوگام و آسفالت‌های ترک‌خورده، چوب و کلیه سطوح آماده‌سازی شده جهت اجرا غیر از سطوح چرب، جلبک زده و خاکی است. مقاومت به اشعه خورشید UV و انعطاف‌پذیری در شرایط مختلف، سرعت در اجرا، بهداشتی بودن چه در حین اجرا و یا پس‌ از آن و تنوع رنگ باعث کاربرد گسترده‌تر آن شده است.  جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری پشت بام عایق کاری پشت بام, عایق های مایع بام

عایق پشت بام نانو ، یکی از بروزترین و بهترین مزایای علم نانو است که فواید و مزایای آن را در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد. طرز فکری که همچنان پار برجاست این است که اغلب مردم برای عایق کاری پشت بام یا عایق کاری هر سطوحی از روش های سنتی مثل ایزوگام یا قیرگونی یا این موارد استفاده می کنند. اما در این بازه زمانی که ما هستیم روش های بهتر و بهینه تری وجود دارد  که هم در هزینه ها صرفه جویی می کند و هم باعث می شود دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد .