سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش فوم عایق صوت یونولیت عایق صدا کرج

نظر

فروش فوم عایق صوت یونولیت عایق صدا کرج : عایق صوتی یا عایق صدا، عایقی است که از انتقال صدا از محیطی به محیط دیگر جلوگیری می‌کند. عایق‌های صوتی می‌توانند به صورت جذب کننده، منعکس کننده یا انتقال دهند صدا باشند. عایق صوتی سبب کاهش انتقال صداهای هنجار از محیط بیرون می‌ شود و باعث افزایش آرامش و راحتی در محیط های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی، فرهنگی، ورزشی و … می‌ شود.

فروش فوم عایق صوت یونولیت عایق صدا کرج

این نوع از فوم ها از ساخته شده از مواد چلی استایرن می باشند و از نفوذ صدا به داخل منازل یا اتاق جلوگیری بعمل می آورد.این نوع فوم عایق صوت بسیار رایج می باشد و به نام فوم صداگیر هم مشهور هستند.این نوع فوم ها عایق صوتی قوی در برابر ورود و خروج صدا می باشند و هر چه کیفیت و ضخامت این فوم ها بیشتر باشد ضریب عایق صوتی آنها بیشتر خواهد شد. برای اینکه یونولیت را بتوانیم یک عایق صوتی 100% کارآمد معرفی کنیم، نیاز به چگالی بالای این ورقه ها یونولیتی داریم.دانسیته یا چگالی یونولیت اهمیت زیادی در عایق بودن آن دارد.همچنین برای کیفیت هر چه بیشتر این فوم ها در برابر صدا میتوان آن ها را با دیگر عایق ها صدا ترکیب کرد. به طور مثال امروزه یونولیت ها را با فوم های شانه تخم مرغی یا پشم شیشه ترکیب می کنند.به طور کلی یونولیت بدلیل ساختار فیزیکی که دارند می توانند عایق مناسبی در برابر صوت و حرارت باشند، اما زمانی که فشردگی و ضخامت آنها استاندارد نباشند کارآیی لازم را برای عایق بودن از دست می دهند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم عایق صدا فوم عایق صدا, عایق کاری صوتی دیوار

عایق صوت در واقع لایه ای است که برای جلوگیری از انتقال صوت یا صدا در محیط استفاده می شود. امروزه از پوشش های مختلفی برای جلوگیری از رد و بدل شدن صدا در ساختمان استفاده می شود. حتما به سینماها، سالن های کنفرانس و محیط هایی از این قبیل دقت کرده اید که آلودگی صوتی در آن بسیار حائز اهمیت است. شاید اسم عایق صوت آکوستیک که در واقع استفاده از فوم آکوستیک هست، یا عایق صوتی فایبرگلاس و موادمعدنی و… به گوشتان خورده که این موارد نمونه ای از عایق صدا به شمار می روند. اغلب از پوشش هایی (فوم صداگیر) در اطراف سالن و سقف برای انتقال صوت استفاده می کنند.