سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق های جایگزین ایزوگام آب بندی استخر

نظر

بهترین عایق های جایگزین ایزوگام آب بندی استخر  : عایق رطوبتی نانو استخر یکی از انواع مختلف این محصول است این نوع عایق وظیفه عایق کاری و آب بندی استخر را برعهده دارند و از انواع مختلفی تشکیل شده است که در ادامه با آن ها آشنا می شویم، یکی از ویژگی های مثبت این نوع عایق این است که می توان در هر مرحله از ساخت استخر از آن استفاده کرد. در بسیاری از عایق بندی استخر با این حال که عایقهای مختلف استفاده شده کیفیت بالایی داشته ولی چون که استفاده صحیح و دقت کافی در کار نشده نتیجه مطلوب برای کارفرما به همراه نداشته است پس بنابراین باید برای اجرای عایق بندی استخر، شرایط محیطی، شناخت سازه هیدرولیکی و چگونگی استفاده از متریال مورد نیاز باید مورد توجه واقع شود.

بهترین عایق های جایگزین ایزوگام آب بندی استخر

عایق جایگزین ایزوگام یا عایق بندی استخر برای ایزولاسیون استخر ها, مخازن بتنی آب, پشت بام ها, سرویس های بهداشتی و کلیه مکان های در تماس با آب و رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده عایق رطوبتی بسیار مناسب برای باغ‌ های پشت بامی و دیوار های سبز و همچنین به عنوان عایق با خاصیت ضد آب و گرد و خاک بر روی نما های خارجی مانند نماهای سنگی, آجری و سیمانی استفاده می شود.عایق رطوبتی استخر ها باید توسط تیم حرفه ای انجام شود. زیرا تنها با انتخاب مناسب مسالح و ساخت مناسب می توان استخری با عایق کاری عالی بدست آورد. قبل از شروع ساخت استخر, کف بتنی با مواد عایق رطوبتی پایه سیمانی پوشانده می شود. این ماده علاوه بر ضدآب بودن, باید از ویژگی چسبندگی قوی و بادوام نیز برخوردار باشد. زیرا باید به سطح بتنی که روی آن اجرا می شود و سطحی که قرار است روی آن اجرا شود به خوبی بچسبد.  جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

روش عایق بندی استخر روش عایق بندی استخر, اجرای آب بندی استخر

مزایای عایق بندی استخر :

جلوگیری از نفوذ آب: عایق استخر می‌تواند در جلوگیری از نفوذ آب به دیواره‌ها و سقف استخر مؤثر باشد.
تقویت سازه استخر: استفاده از عایق استخر می‌تواند به تقویت سازه استخر کمک کند و از خطر ترکش و خوردگی کاسته شود.
حفظ دمای آب: عایق استخر می‌تواند در حفظ دمای آب در استخر کمک کند و در نتیجه صرفه‌جویی در هزینه‌های گرمایشی و سرمایشی داشته باشد.
حفاظت از محیط زیست: استفاده از عایق استخر می‌تواند از نشت آب و حفظ کیفیت آب استخر کمک کند و در نتیجه به حفظ محیط زیست کمک کند.
کاهش تلفات آب: استفاده از عایق استخر می‌تواند در کاهش تلفات آب به دلیل تبخیر و نشت کمک کند و در نتیجه صرفه‌جویی در هزینه‌های تأمین آب برای استخر داشته باشد.
کاهش هزینه‌های نگهداری: استفاده از عایق استخر می‌تواند به کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات مربوط به دیواره‌ها و سقف استخر کمک کند.
به طور کلی، استفاده از عایق استخر در حفظ و نگهداری استخر بسیار موثر است و می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تقویت سازه‌های استخر کمک کند.