سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق های چسبی ضد خوردگی و ضد ضد پوسیدگی مخازن

نظر

عایق های چسبی ضد خوردگی و ضد ضد پوسیدگی مخازن : استخر و مخازن آب، سازه‌های بتنی‌ ای هستند که همیشه در تماس مستقیم با آب هستند. به همین دلیل آب بندی کردن استخرها و مخازن آب، فرایندی ضروری در پروسه‌ی طراحی و ساخت آن‌ ها می‌باشد. تماس آب با این سازه‌ها می‌تواند از طریق آب درون آن‌ها یا تماس آب زیرزمینی با آن‌ها صورت بگیرد، بنابراین ضروری است که آب بندی برایشان صورت بگیرد تا دوام و مقاومت بتن بر اثر تماس با آب لطمه‌ای نبیند. اگر در بتن ترک‌ هایی هر چند کوچک و ریز وجود داشته باشد، آب یا بخار آب می‌توان از همان درز به بتن نفوذ کند و بتن را دچار مشکل نماید. همیشه یکی از مهم ترین جنبه‌های استخرهای شنا، ظاهر و زیبایی آن‌ها بوده. در مورد استخرهای دیگر نظیر مخازن آب، مهمترین جنبه‌ ی آن‌ها بارهای وارد شده بر آن و تجهیزات موجود در آن‌هاست.

عایق های چسبی ضد خوردگی و ضد ضد پوسیدگی مخازن

پوسیدگی و خوردگی مخزن های فلزی باعث آسیب دیدگی بدنه آن می شود. سایش و تغییرات دمایی، شتاب بیشتری به این آسیب دیدگی ها می دهد. سازه هایی که در معرض رطوبت زیاد قرار دارند از جمله مخازن نگهداری آب آشامیدنی ، آب های صنعتی و کشاورزی و … نیازمند آب بندی می باشد. برای برخی استخرهای خاص دیگر هم مانند استخرهای پرورش ماهی، حفاظت شیمیایی آن‌ها بر موارد فوق اضافه می‌گردد، چرا که موجودات زنده نیازمند به وجود آمدن شرایط شیمیایی خاصی در آب می‌باشند. در هر یک از این موارد، مصالح مصرفی جهت آب بندی استخرها متفاوت است و باید بر اساس کاربرد استخر آن‌ها را انتخاب نمود. متاسفانه هر گونه نقصانی در مراحل طراحی و ساخت استخر، منجر به عملکرد ناقص سیستم آب بندی مخازن صنعتی و در نتیجه آسیب بر سازه‌ی مورد نظر است. شماره تلفن کارشناس فروش : 09121754110 می باشد.

پوشش مخازن بتنی پوشش مخازن بتنی، عایق بندی انواع بتن

دقت داشته باشید که تولید کننده یا توزیع کننده ای را انتخاب کنید که در پشتیبانی محصولاتی می فروشد باشد. مطمئن باشید که دستورالعمل های سازنده را دقیقا رعایت کنید ، زیرا این امر می تواند بر ضمانت سیستم تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، برخی از تولید کنندگان فقط نصب های تکمیل شده توسط متقاضیان معتبر را تضمین می کنند. بیشتر اجراهای آببندی مخازن مزایا و معایب خاص خود را دارند که باید در برابر اهداف پروژه بررسی شوند تا مشخص شود کدام سیستم برای سازه مناسب است. برای پرسیدن سؤال ، بررسی ، گفتگو با نمایندگان خدمات فنی آنها و شاید یک نماینده درست با بازدید از سایت را در نظر بگیرید. سرانجام ، صرف نظر از سیستم انتخابی ، بهترین نتایج با رعایت استانداردهای بتن برای قالب ، بتن ریزی ، ادغام و اجرای آبندی مناسب ایجاد می شود.