سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع عایق سفید رطوبتی پشت بام در کرج

نظر

انواع عایق سفید رطوبتی پشت بام در کرج : با توجه به موقعیت جغرافیایی ساختمان و نمای آن، باید جنبه های مهمی را در نظر گرفت. به عنوان مثال، خانه های در معرض بارندگی مداوم باید به صورت ضد آب طراحی شوند. در پاسخ به این سؤال که بهترین ماده ضد آب برای پشت بام کدام است باید گفت که ارزیابی توسط کارشناسان انجام میشود. تمامی مواد آب بندی با انواع سقف سازگار نیستند. به عنوان مثال، پلی استایرنهای منبسط شده و اکسترود شده نباید در تماس مستقیم با پلی وینیل کلراید یا PVC باشند. علاوه براین، غشاهای قیر اصلاح شده و غشاهای داخلی معمولی برای استفاده مستقیم بر روی عایق های پلاستیکی یا فوم توصیه نمی شوند.

انواع عایق سفید رطوبتی پشت بام در کرج

منطقه دیگری که به واترپروف شدن نیاز دارد، تراس و بالکن است. در هنگام انتخاب انواع عایق رطوبتی برای پشت بام، بالکن ها و تراس ها، باید چند نکته را در نظر بگیرید. مهم ترین نکته تأثیر انبساط و انقباض در سیستم های عایق کاری است. درنهایت ترافیک سقف نیز میتواند به میزان قابل توجهی روی ماده ضدآب سیستم پشت بام تاثیر داشته باشد. در همین راستا، پیمانکاران باید بارهای ترافیکی را پیش بینی و یا از نزدیک ارزیابی کنند. همه مواردی که در بالا معرفی شدند به علاوه دیگر عایق های رطوبتی که ممکن است بشناسید، کاربردهای خاص خود را دارند. اینکه استفاده از کدام ماده برای عایق بندی رطوبتی پشت بام مناسب تر است، کاملا به هدف عایق بندی بستگی دارد. برای عایق بندی رطوبتی پشت بام، توجه به برخی فاکتورها اهمیت دارد. برای مثال، گاهی استفاده از نوع خاصی از عایق بندی باعث سنگین شدن سقف شده و خطرات جانبی به همراه دارد. همچنین، بر اساس مسطح بودن و یا شیروانی بودن پشت بام ممکن است نوع خاصی از عایق بندی مفید باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع عایق سفید بام انواع عایق سفید بام, عایق های رطوبتی نانو

فاکتور دیگری که بر انتخاب بهترین عایق رطوبتی پشت بام اثرگذار است، هزینه تمام شده آن است. این مساله مخصوصا در اجرای طرح های گسترده اهمیت دارد. از این رو، معمولا پیمانکاران و کارشناسان باید با اندازه گیری ابعاد محل مورد نظر و با بررسی خواص همه مواد ضد آب، مناسب ترین و باصرفه ترین گزینه را انتخاب نمایند. برخی ساختمان ها کاربردهای خاصی دارند که باید بر اساس آن، بهترین روش عایق بندی رطوبتی پشت بام و سقف را انتخاب کرد. برای مثال، یک استودیوی موسیقی برای در امان ماندن از آلودگی های صوتی باید از عایق ضد صدا استفاده کند. در چنین شرایطی عایق بندی با پشم سنگ یا پشم معدنی مناسب تر است.