سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق رطوبتی امولسیونی یا پوشش امولسیونی قیری

نظر

عایق رطوبتی امولسیونی یا پوشش امولسیونی قیری : در واقع مناسب ترین عایق برای مقاطع بتنی مانند فونداسیون که قسمتی از آن در خاک مدفون می شود، استفاده از عایق امولسیونی است. عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی چسبندگی ایده آلی به سطوح دارد و بعد از خشک شدن نیز دارای الاستیسیته زیاد است. محافظت از سطوح بتنی و فلزی در مقابل یون های مخرب موجود در خاک برای فونداسیون ها، دیوارهای حائل، تونل ها، زیر زمین ها و غیره لازم است که انجام شود تا به آسانی توسط عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی قابل اجرا می باشد. قیر یا عایق رطوبتی قیری یک ماده مخلوط است که از مایعات آلی تشکیل شده است که بسیار چسبناک، سیاه، نیمه جامد و ضد آب هستند.

عایق رطوبتی امولسیونی یا پوشش امولسیونی قیری

عایق امولسیونی برای محافظت از ساختمان های مسکونی و تجاری از گذشته استفاده شده اند. این روکش ها گاهی اوقات برای ساخت سقف ها، به صورت محصولات همراه نمد یا سقف رول، مورد استفاده قرار می گیرند. به لطف کیفیت ضد آب بودن، در ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. عایق امولسیونی قیری یک نوع عایق است که از ترکیب قیر و امولسیون آب قیر تشکیل شده است. قیر یک ماده قابل حل در مواد نفتی است که از فرآوری نفت به دست می‌آید. امولسیون آب قیر همانند امولسیون آبی است که قیر در آن به وسیله یک عامل امولسیفای کننده با آب مخلوط می‌شود تا یک محلول همگن ایجاد شود. عایق امولسیونی قیری به عنوان یک عایق سطحی استفاده می‌شود و بر روی سطوح مختلف مانند سقف‌ها، دیوارها، پشت بام‌ها، سطوح بتنی و فلزی قرار می‌گیرد.  جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیرهای امولسیونی قیرهای امولسیونی، انواع پوشش قیری

مزایای عایق های قیری مختلف :

  • کاملاً پیوند یافته و یک سیستم بدون درز
  • مقاوم در برابر شدیدترین شرایط آب و هوایی
  • خواص مکانیکی عالی
  • مقاومت بالا در برابر آسیب مکانیکی و سوراخ شدن
  • قابلیت پل زدن ترک ها
  • نصب سریع تر و ایمن
  • مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش
  • ضد آب بودن عالی
  • انعطاف پذیری و کاربرد آن آسان است
  • سهولت نگهداری.

این عایق برای محافظت از سطوح در برابر رطوبت، آب، نفوذ آب و خرابی‌های ناشی از آب استفاده می‌شود. عایق امولسیونی قیری به دلیل ویژگی‌هایی مانند ضد آب بودن، انعطاف‌پذیری، مقاومت شیمیایی و قابلیت آبدوستی، جزء عایق‌های محبوب برای استفاده در ساختمان‌ها و سطوح مختلف می‌باشد. همچنین، نصب و استفاده از عایق امولسیونی قیری نسبت به برخی از روش‌های دیگر آب بندی، آسانتر و اقتصادی‌تر است. عایق امولسیونی ، مایع غلیظی به صورت امولسیون بر پایه قیر و افزودنیهای اصلاح کننده است که میتوان آن را به صورت خالص یا رقیق شده با آب روی سطوح اعمال نمود . پس از اجرای عایق امولسیونی روی سطح بتنی پس از گذشت مدتی مشخص ، آب موجود در ساختار محصول ، تبخیر شده و یک لایه مقاوم و قابل انعطاف به جای می ماند که پس از خشک شدن دیگر قابلیت انحلال در آب را ندارد. عایق امولسیونی برای اجرا روی سطوح، آماده مصرف است و نیازی به اعمال حرارت قبل از اجرا ندارد .