سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق امولسیونی قیری پلیمری آب بندی

نظر

فروش عایق امولسیونی قیری پلیمری آب بندی : عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی، مایعی ویسکوز به‌صورت امولسیون است که به‌صورت خالص و یا ترکیب با آب روی سطح اجرا می‌شود. وظیفه اصلی عایق امولسیونی جلوگیری از نفوذ املاح و یون‌های مخرب شیمیایی داخل خاک به بتن است. در اصل بهترین عایق برای مقاطع بتنی مانند فونداسیون که بخشی از آنها در خاک مدفون خواهند شد، است. عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی چسبندگی ایده آلی به سطوح دارد و پس از خشک شدن نیز دارای الاستیسیته زیاد خواهد بود. محافظت از سطوح بتنی و فلزی در برابر یون‌های مخرب موجود در خاک برای فونداسیون، دیوار حائل، زیرزمین، تونل و … به‌راحتی توسط عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی قابل‌اجرا است.

فروش عایق امولسیونی قیری پلیمری آب بندی

عایق رطوبتی قیری پلیمری یکی از عایق های بسیار با کیفیت و ضد رطوبتی می باشد که در زمان قرار گیری روی سطوح مختلف به خوبی می توانند از نفوذ سیالات و تماس آنها با سطح بستر جلوگیری کنند. همانطور که میدانید رطوبت مخرب ترین عامل برای سطوح فلزی و دیواره های یک سازه محسوب می شود. زمانی که این عوامل مخرب به صورت طولانی مدت با سطح در تماس باشند به مرور می توانند سبب آسیب و تغییر شکل سطح شوند. خوشبختانه یکسری از عایق ها وجود دارد که با قرار گیری روی سطوح می توانند از نفوذ رطوبت و تاثیر آنها جلوگیری کنند. یکی از این پوشش ها عایق رطوبتی قیری پلیمری می باشد که به واسطه ساختار منحصر به فرد و ایده آل خود یک عامل بازدارنده برای عوامل محیطی مانند رطوبت و یا حتی اتمسفر محیط می باشد. عایق رطوبتی قیری می تواند کیفیت و ساختار سالم سطح را در طولانی مدت تضمین کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کاربرد عایق های امولسیونی قیری کاربرد عایق های امولسیونی قیری, اجرای عایق قیری

موارد مصرف عایق های قیر رطوبتی :

  • مخازن آب
  • فونداسیون ساختمان ها
  • تونل ها
  • کانال های آبیاری
  • عایق کاری لوله های آب و گاز
  • سردخانه ها
  • استخر ها
  • قابل استفاده در درز های انبساطی و اجرائی سازه های بتنی و درز های لوله های بتنی.

از دیگر کاربردهای عایق امولسیونی به عنوان عایق بام ها می باشد و جایگزین مناسبی برای ایزوگام می باشد . برای اجرای عایق امولسیونی به جای ایزوگام در بامها کافیست یک لایه پرایمر امولسیونی ( 50 درصد عایق امولسیونی + 50 درصد آب ) روی سطح اجرا شود و سپس دو لایه عایق امولسیونی خالص بصورت عمود بر هم روی آن اجرا شود . پیشنهاد می شود حتما مش فایبر گلاس بین دو لایه قرار گیرد تا علاوه بر مسلح شدن عایق ، مقاومت و طول عمر عایق نیز بالاتر رود . از دیگر کاربردهای پوشش امولسیونی ، ممانعت از تبخیر سریع آب بتن در حالت خمیری و در نتیجه ترک خوردن آن می باشد .