سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه انواع پنل عایق کاری صوتی دیوار و سقف

نظر

عرضه انواع پنل عایق کاری صوتی دیوار و سقف : از عایق الاستومریک صوتی شانه تخم مرغی که به اختصار با عنوان عایق صوتی نیز شناخته شده میشود. این عایق بصورت کاملا تخصصی برای جذب صدای بالا کاربرد دارد. و قابل استفاده در ساختمان ها و تجهیزاتی که نیاز به کنترل صوت در آن ها وجود دارد، است. عایق صدا در هر مکانی قابل استفاده می باشد. منظور از هرکجا،بدین معناست که هر محلی که صدا از آنجا وارد و یا خارج شده و موجب آزار شما و یا دیگران می شود را می توان در برابر صدا،عایق کرد. بسیاری از افراد در برج ها و یا آپارتمان ها به دلیل نازک بودن دیوارهای مشترک و سقف و کف ،دچار مشکلاتی با همسایگان خود شده و باعث از دست رفتن آسایش و حریم شخصی افراد می شود. یهترین راه حل استفاده از عایق صداست. از عایق صدا در جداسازی دو مکان نیز بجای استفاده از پارتیشن های صرفا تزئینی میتوان بهره گرفت .

عرضه انواع پنل عایق کاری صوتی دیوار و سقف

بیشترین کاربرد این عایق ها در منازل مسکونی، دفاتر کار، استودیوها و کارخانجات می باشد. که از دو نوع محصول استفاده می شود. که در ادامه به بررسی و مقایسه مشخصات فنی این دو نوع می پردازیم. جنس هر دو این محصولات نیز از فوم های ضد صدای نانو می باشد که توانایی جذب صوت و جلوگیری از انعکاس و انتقال آن، کنترل شدت صدای اطراف، کاهش خروج صدا از دیوارها و نهایتا ایجاد محیطی آرام و به دور از تنش را فراهم می کند. عایق صدا نوارهای ساخته شده از پشم معدنی، پشم سنگ و فایبرگلاس است که به گونه ای طراحی شده است که در قسمت شکاف دیوارها قرار بگیرد. آن ها جلوی فضایی را که باعث انتقال صدا می شود را می گیرند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق الاستومریک صوتی عایق الاستومریک صوتی, انواع پوشش های صوتی

انواع پنل عایق صوتی:

  • عایق شانه تخم مرغی
  • پنل آکوستیک هرمی
  • پنل آکوستیک شیاردار
  • بیس ترپ
  • عایق آکوستیک طرحدار.

استفاده از عایق صوتی به منظور ایزوله کردن دیوارهای ساختمان ها نه تنها سبب ایجاد محیطی آرام در برابر خیابان های شلوغ و همسایه های پر سر و صدا می گردد، بلکه سیستمی بسیار حرفه ای برای عایق کردن استودیوها و اتاق های ضبط صدا نیز محسوب می شود. این صداگیرهای دیوار هم در برابر صداهای موجود در فضا و هم در برابر صداهای ناشی از ضربات مکانیکی مانند اسباب کشی ها مقاوم هستند. یکی از متریال هایی که در این نوع سیستم مورد استفاده قرار می گیرد، پشم سنگ می باشد که در حال حاضر از بهترین عایق های صداگیر محسوب می شود.