سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش پوشش اپوکسی صنعتی ضد آب و رطوبت

نظر

فروش پوشش اپوکسی صنعتی ضد آب و رطوبت : کفپوش اپوکسی یک مایع روی سطح است که بعد از مدتی خشک شده و به یک سطح مقاوم تبدیل می شود. کفپوش اپوکسی یکی از کفپوش های جذاب است که دارای کاربردهای تجاری یا مسکونی دارد. این نوع کفپوش اپوکسی مزایای بسیاری دارد و در بین مردم یکی از کفپوش های جذاب و مقاوم است که بسیاری از این نوع کفپوش استفاده می کنند.اگر شمانیز توجه خاصی به کفپوش منزل یامحل کار خود دارید در ادامه با ما همراه باشید و از ویژگی های این کفپوش مطلع شوید. کفپوش اپوکسی خاصیت دکوراتیو یا تزئینی دارد ومی توان در کف پارکینگ یا فروشگاه‌ ها از آن استفاده کرد. همچنین از کفپوش اپوکسی می توان در آشپزخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، کف منازل و … استتفاده کرد. کفپوش های اپوکسی بسیاز مقاوم است و نصب راحتی نسبت به سایر کف پوش ها دارد.

فرش پوشش اپوکسی صنعتی ضد آب و رطوبت

پوشش اپوکسی صنعتی ضد رطوبت همانگونه که از نامش مشخص است در صنعت استفاده می شود؛ در صنایع از ماشین آلات سنگین استفاده می شود و این ماشین آلات فشار و اصطکاک زیادی را بر زمین وارد می کند بنابراین پوشش اپوکسی صنعتی باید دارای کیفیت و ضخامت بیشتری نسبت به سایر اپوکسی های معمولی می باشد تا فشار و ضربه را به طور کامل تحمل کند. پوشش اپوکسی صنعتی ضد رطوبت معمولا دارای ضخامت 3 الی 7 میلی متر است و فشاری به اندازه 1000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع را تحمل می کند. از این کفپوش ها در کارخانه های صنعتی، خودروسازی، صنایع شیمیایی، داروسازی و پتروشیمی، پارکینگ های طبقاتی، بیمارستان ها و حتی صنایع غذایی مثل کارخانه های شیر و لبنیات استفاده می شوند. از آن جا که پوشش اپوکسی ضد آب و رطوبت صنعتی دارای ضخامت بیشتری و همچنین کیفیت بالاتر نسبت به پوشش اپوکسی ضد رطوبت غیر صنعتی است بنابراین، بدیهی است که قیمت پوشش اپوکسی ضد رطوبت در نوع صنعتی آن بالاتر باشد؛ اما به طور کلی با توجه به مزایای ذکر شده برای این کفپوش ها، قیمت پوشش اپوکسی ضد رطوبت در نوع صنعتی و یا غیر صنعتی آن کاملا مقرون به صرفه است . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش اپوکسی ضد رطوبت پوشش اپوکسی ضد رطوبت, انواع مایع اپوکسی

کفپوش اپوکسی یک محصول دو جزئی میباشد که دارای خواص مقاومتی عالی از جمله مقاومت مکانیکی بالا، مقاومت سایشی بالا، مقاومت شیمیایی عالی در برابر مواد قلیایی و اسیدها روغنی هاو چربی ها و همچنین ایجاد سطحی صاف و صیقلی مورد استفاده وسیعی در سالن های تولیدی مراکز صنعتی، شیمیایی، بیمارستانی، نیروگاهی، فرودگاهی می باشد.