سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای آب بندی انواع نمای خارجی ساختمان

نظر

اجرای آب بندی انواع نمای خارجی ساختمان : نما سازی جز مراحل با اهمیت ساختمان سازی می باشد. نما ساختمان علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و دل چسب برای بنا باعث محافظت آن در برابر عوامل محیطی از جمله رطوبت، سرما ،گرما و تاثیرات اشعه های خورشید می باشد. امروزه با توجه به افزایش مصالح نماسازی از شیوه های مختلفی جهت ساخت نما استفاده می شود ولی با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور ما و تاثیرات محیطی اکثر مصالح مورد استفاده در نماسازی معمولا انواع سنگ، انواع آجر،و در بعضی مناطق کشور استفاده از کاهگل و یا تلفیقی از مصالح ذکر شده را می توان نام برد.

اجرای آب بندی انواع نمای خارجی ساختمان

عایق کاری نمای ساختمان از زیرشاخه های خدمات مقاوم سازی نمای ساختمان بوده و در سه مبحث جداگانه ی عایق کاری رطوبتی، صوتی و حرارتی مورد برسی قرار می گیرد . به صورت کلی به عایق کاری نما در شاخه ی عایق های رطوبتی نگاه شده است، در بخش ابتدایی مقاله، ویژگی های مواد استفاده شده برای آب بندی نمای ساختمان از جمله مواد نانو، رزین، چسب ها، مواد پلیمری و عایق های دو جزئی را برسی می کنیم . عایق کاری نمای ساختمان (عایق نما) علاوه براینکه مقاومت نمای ساختمان را افزایش می دهد، به زیباسازی شهر کمک زیادی می کند. استحکام نمای ساختمان را با عایق رطوبتی نما و یا رنگ نانو نمای ساختمان  می‌توان افزایش داد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نمای خارجی ساختمان عایق نمای خارجی ساختمان, انواع پوشش نما

عایق نمای خارجی ساختمان :

  • نما ساختمان قسمتی است که در معرض دید عموم قرار دارد و تاثیرات زیادی بر روی جامعه و اجتماع یک شهر می گذارد و نشان دهنده سلیقه اعضای ساختمان است.
  • اگر نمای ساختمان با فرهنگ و اجتماع یک شهر ناهماهنگ باشد باعث می شود جلوه دیگر نماها را بهم بریزد و جلوه ناخوشایندی به آن بدهد.
  • امروزه طراحی نما ساختمان جزء یکی از اولویت های مهندسان معمار و پیمانکاران قرار گرفته است.
  • در ساخت نمای ساختمان تنها نباید به زیبایی و جذابیت تکیه کرد و باید برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی نما از انواع عایق کاری نمای ساختمان استفاده کرد.
  • قبل از طراحی نما ساختمان خودتان باید به درستی برآورد هزینه کنید تا حین اجرای پروژه به مشکل نخورید.
  • محیط ساختمان بر طراحی نما و مصالحی که قرار است در آن استفاده شود اهمیت دارد.
  • علاوه بر آنکه مکان ساختمان به منظور تصمیم گیری برای استفاده از مصالح در آن بایستی اقلیم منطقه ای پروژه در آن هست برسی کنیم تا با نمای ساختمان با ساختمان های مجاور خود متناسب باشد.