سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقایسه با آسفالت های گرم و سرد در کارایی

نظر

مقایسه با آسفالت‌ های گرم و سرد در کارایی : کارایی مخلوط آسفالت سرد پیش ساخته در جاده ها : یکی از مزیت‌های این نوع اسفالت این است که امکان حمل آن در مسافت‌های زیاد و همچنین انبار کردنش در کارگاه میسر است؛ به طوری که مخلوط آسفالت سرد پیش ساخته یا غیرفوری در ماه‌های گرم سال تولید شده و در ماه‌های سرد مصرف می‌شود. همچنین آسفالت سرد کیسه‌ای، محصولی به صرفه و فوری است که آماده مصرف بوده و به سرعت قابلیت استفاده دارد. مشتری هنگام خرید اسفالت سرد باید به‌خاطر داشته باشد که اگر قیر امولسیون با مصالح سنگی ترکیب نشده باشد؛ سه الی چهار ماه با کیفیت مناسب دوام خواهد داشت، اما در صورت مخلوط شدن با مصالح سنگی باید ظرف یک تا دو روز استفاده شود.

مقایسه با آسفالت‌ های گرم و سرد در کارایی

از آنجایی‌که آسفالت سرد در مقایسه با آسفالت‌ های گرم و حفاظتی فرآیند تولید ساده‌تری دارد می‌تواند از کاربردهای ویژه‌تری نیز برخوردار باشد. از این آسفالت‌ها می‌توان در ساخت جاده‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها و … استفاده کرد. همچنین آسفالت سرد بهترین گزینه برای ترمیم آسفالت‌های آسیب‌دیده می‌باشد. از این آسفالت همچنین در ساخت و تولید انواع اماکن ورزشی، اماکن تفریحی، کارخانه‌ها، پروژه‌های صنعتی، پیست‌های دومیدانی و دوچرخه‌سواری، پیست ماشین‌های کارتینگ و … استفاده می‌شود. در حقیقت مهم‌ترین مزیت آسفالت‌ های سرد امکان جابجایی طولانی مدت آنها است و همین امر باعث می‌شود که نیازی به گرم کردن نداشته باشند و به راحتی قابل استفاده در نقاط مختلف می‌باشند. این آسفالت قابلیت انبار کردن و استفاده در زمان‌ های دیگر را دارد که یک مزیت بزرگ برای آن به شمار می‌رود. کاربردهای آسفالت سرد در راه‌سازی در مقایسه با سایر آسفالت‌ ها بیشتر است چون بسیاری از راه‌ها و جاده‌ها در فواصل بسیار دوری از کارخانه‌ها و شرکت‌های تولید آسفالت گرم قرار دارند و این امر در انتقال آسفالت به محل مورد نظر اختلال ایجاد خواهد کرد. ازآنجایی‌که امکان جابجایی آسفالت سرد در مسافت‌های طولانی وجود داشته و نیازی به گرم کردن برای استفاده ندارد می‌تواند بهترین انتخاب برای راه‌سازی و جاده‌سازی خصوصاً در فضاهای بیرون شهری باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آسفالت سرد کندوان پارس آسفالت سرد کندوان پارس, انواع آسفالت در کرج

استفاده از قیرهای امولسیون و محلول در آماده سازی مخلوط‌های نگهداری جهت استفاده سریع، بسیار موثر است. عمل مخلوط کردن قیر ‌و سنگدانه را می‌توان در یک مخلوط کن انجام داده و آنرا به محل ترمیم‌، حمل نمود‌. در این نوع مخلوط‌ها، حرارت دادن مصالح سنگی ضروری نیست زیرا بدون آن نیز چسبندگی و اندود خوبی ایجاد می‌‌شود. قیرهای امولسیون حاوی مقادیر اندک حلال‌، معمولاً بهترین مخلو‌ط‌های سرد لکه گیری را تولید می‌کنند. مخلوط تا زمانی که تمامی حلال تبخیر شو‌د، به مقاومت کامل نمی‌رسد‌. همچنین بدلیل زمان لازم جهت عمل آوری، پیش از جریان ترافیک بر روی قطعه، نباید مخلوط‌های لکه گیری را با مقدار زیادی آب پخش نمود.