سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های آب بندی استخر با ایزوگام در کرج

نظر

روش های آب بندی استخر با ایزوگام در کرج : آب بندی استخر با ایزوگام، به منظور جلوگیری نفوذ آب به دیواره‌ها و کف استخر انجام می‌شود. البته این روش، دارای معایبی نیز هست. از آنجایی که ایزوگام مقاومت کمی در برابر جریان‌های متناوب سرما و گرما دارد، ممکن است با گذشت زمان دچار ترک شود. در این حالت اورلپ‌ های روی هم قرار گرفته شده از هم جدا شده و آب استخر با فشار هیدرو استاتیکی بالا وارد لایه پشتی ایزوگام می‌شود . با وارد شدن آب به پشت ایزوگام، شاهد جدا شدن ایزوگام از سیمان خواهیم بود و در نتیجه عایق کاری به صورت کلی از بین می رود. به همین دلیل امروز به جای آب بندی استخر با ایزوگام، از روش‌ های جدیدتری استفاده می‌شود.

روش های آب بندی استخر با ایزوگام در کرج

معمولا در استخرهای خصوصی به جای ایزوگام، کاشی کاری می کنند. این روش پر هزینه تر از آب بندی استخر با ایزوگام است و در حین حال، تمیز کردن آن بسیار راحت می باشد. یکی ارزان ‌ترین روش‌های عایق کاری و آب بندی استخر، استفاده از رنگ است. البته عمر این نوع عایق بندی پایین تر است و در کل زیاد توصیه نمی شود. رنگ پلیمر حاوی کلر، رنگ پایه سیمانی، رنگ های اکریلیک و پلی یورتان و اپوکسی رایج ترین رنگهایی هستند که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند. یکی دیگر از روش هایی که برای عایق بندی استخر استفاده می شود و با آب بندی استخر با ایزوگام متفاوت است، اندودکاری است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام استخر طرح دار ایزوگام استخر طرح دار, عایق کاری استخر

مشخصات ایزوگام استخر مرغوب :

یک ایزوگام استخر مرغوب،‌ ویژگی‌هایی دارد که با توجه به این ویژگی‌ها انتخاب عایق استخر، آسان‌تر خواهد شد. از جمله ویژگی‌های یک عایق مرغوب، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- ضخامت ایزوگام استاندارد

در انتخاب عایق استخر، به این نکته توجه داشته باشید که ضخامت آن حدوداً 4 میلی باشد.

2- وزن ایزوگام استاندارد

یک رول ایزوگام استاندارد ده متری، دارای 40 کیلوگرم وزن می‌باشد. یعنی هر متر آن 4 کیلوگرم است. با تصمیم به پایین آوردن هزینه عایق استخر، ایزوگام ضخامت پایین را انتخاب نکنید.

3- مواد اولیه ایزوگام باکیفیت

در ساخت ایزوگام باید مواد اولیه باکیفیت استفاده شده باشد. می‌توانید با چند آزمایش ساده، کیفیت مواد اولیه ایزوگام را مورد بررسی قرار دهید.

4- انعطاف بالای ایزوگام

هنگام انتخاب عایق استخر، به این نکته توجه داشته باشید که ایزوگام استاندارد نباید هنگام خم شدن، دچار ترک یا شکست شود. حتی اگر برای چند ساعت در یخچال قرار گرفته باشد. از سوی دیگر باید خاصیت کششی بالایی داشته باشد. می‌توانید یک تکه از ایزوگام را در دست بگیرید و به دو طرف بکشید. میزان کشش ایزوگام را مشاهده کنید.

5- مقاوم در برابر دماهای مختلف

انتخاب عایق استخر ، باید طوری باشد که ایزوگام دما‌های مختلف را پشتیبانی کند.

6- ضمانت و بیمه نامه ایزوگام

هنگام خرید ایزوگام استخر ، باید به ضمانت و بیمه‌نامه آن توجه بسیار داشته باشید.