سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین فوم های عایق نرم پلی یورتان در صنایع

نظر

بهترین فوم‌ های عایق نرم پلی‌ یورتان در صنایع : فوم پلی یورتان دسته‌ای از مواد شیمیایی است، که از واکنش ایزوسیانات‌ها و پلی ال‌ها ساخته می‌شود، این دو ماده وقتی باهم ترکیب می‌شوند در اثر واکنش‌ شیمیایی به صورت فوم در آمده و بعد به جامد تبدیل می‌شوند. از فوم پلی یورتان به عنوان عایق ساندویچ پانل استفاده می‌شود. فوم عایق پلی‌ یورتان با گذشت زمان خواص خود را حفظ کرده و دچار تغییر شکل و آسیب نمی‌شود. همچنین این فوم از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است. این فوم اولین بار توسط اوتو بایر در سال 1937 در آلمان کشف شد و بعد از آن نیز این مواد با داشتن خواص ویژه پیشرفت بسیار‌ زیادی در انواع صنایع جهانی داشتند. فوم‌های پلی‌ یورتان را می‌توان به سه دسته فوم‌های نرم، نیمه نرم و فوم‌های سخت دسته بندی کرد.

بهترین فوم‌ های عایق نرم پلی‌ یورتان در صنایع

این فوم‌ها دارای خواص عالی جذب صوت و ضریب هدایت پایین هستند و در برابر اغلب حلال‌ها مقاومت بالایی دارند. هنگامی که در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار می‌گیرند، رنگ خود را از دست داده و در برابر اسیدها مقاومت کمی دارند. هوا به راحتی از داخل آن‌ها عبور می‌کند و از لحاظ فیزیکی، استحکام کششی و از‌دیاد طول بهتری دارند. فوم نرم دارای سلول باز بوده که می توان هوا به سهولت از میان آن عبور کند. فلکس نرم کاربرد بسیاری داشته و به دلیل درجه سفتی متفاوت و وزن بسیار سبک می توان در تولید محصولات مختلف از ان استفاده نمود. پلی یورتان به عنوان یکی از متنوع ترین مواد مصرفی در صنایع مختلف در حال حاضر است. از پر مصرف ترین های پلی یورتان می توان به فوم مورد استفاده در مبلمان و فوم صندلی اشاره کرد. فوم سخت نیز در عایق کاری دیوار و سقف ساختمان ها کاربرد دارد. همچنین از جمله کاربرد های پلی یورتان می توان به ترمو پلاستیک مورد استفاده در تجهیزات و وسایل پزشکی و همچنین الاستومر های مورد استفاده در کفپوش و قطعات خودرو و حتی به عنوان آب بند و درزگیر، اشاره کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.فروش مواد پلی یورتان فروش مواد پلی یورتان, عایق فومی در کرج

ویژگی های فوم نرم:

  • این فوم بسیار یادوام و راحت است.
  • فوم پلی یورتان نرم دارای وزن سبکی است.
  • دانسیته این فوم بین 35 تا 55 کیلوگرم بر مترمکعب است.

کاربرد فوم نرم :

فوم های پلی یورتان نرم شامل درجه های مختلفی می باشد؛ پلی بورتان نرم بلوکی و پلی یورتان نرم قالبی. پلی یورتان نرم بلوکی در تشک ها، تزئینات داخل خودرو و بالشت ها استفاده می شود. پلی یورتان نرم قالبی در ساخت مبلمان، صندلی های خودرو، هواپیما و قطار مورد استفاده قرار می گیرد.