سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش اجرای صحیح رنگ استخری آب بند کننده

نظر

روش اجرای صحیح رنگ استخری آب بند کننده : رنگ استخری بر پایه رزین اکریلیک استایرن و اکریلات با چسبندگی بالا تولید می‌شود. این رنگ عایق استخری محصولی انعطاف پذیر و مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت است. به همین دلیل به وفور در در بدنه استخرهای سرپوشیده و روباز فضاهای مسکونی و تجاری استفاده می‌شود. با خرید رنگ استخری می‌توانید از این محصول جهت عایق بندی کلیه سطوح بتنی، سیمانی استخرها و حوضچه آب شیرین استفاده کنید.**>

روش اجرای صحیح رنگ استخری آب بند کننده

تمامی استخرها پس از ساخته شدن، برای جلوگیری از نشت آب نیاز به عایق بندی دارند. برای آب بندی استخر از محصولات مختلفی می‌ توان استفاده کرد که در این میان ممکن است اجرای عایق استخر با ایزوگام نسبت به روش‌های دیگر بیشتر به گوشتان آشنا باشد. برای عایق کردن پشت بام و رنگ آمیزی استخر می‌توانید از محصولات مختلف ما استفاده کنید. برای مثال، رنگ عایق پشت بام و استخر محصولی جایگزین برای دیگر عایق‌های پشت بام مانند ایزوگام است. این رنگ در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم است و ویژگی‌های منحصر به فردی زیادی دارد. همچنین رنگ استخری از دیگر محصولات و پوشش‌ های عایق است که روی دیوارها و کف برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به ساختار زیرین استخر استفاده می‌شود. شما با خرید رنگ عایق رطوبتی و بررسی قیمت رنگ استخری می‌توانید از بهترین محصولات نانو برای عایق بندی پشت بام و استخر خود بهره مند شوید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

روش عایق بندی استخر روش عایق بندی استخر, انواع عایق رطوبتی

اجرای صحیح عایق استخری مهم‌ترین بخش آب بندی استخر می‌باشد. اگر شما بهترین مصالح دنیا را برای آب بندی استخر داشته باشد ولی اجرای غیر اصولی و غیر فنی را انجام دهید مسلماً نتیجه دلخواه برای عایق استخر را بدست نمی‌آورید. روش صحیح آب بندی استخرآب بدین ترتیب می‌باشد که قبل از شروع کار بستر زیرین را در صورت داشتن ترک، پوسیدگی، بلند شدگی و پوک بودن ترمیم کنید. یک لایه رنگ عایق استخری را برروی سطح اجرا کرده (مرحله اول) سپس الیاف فایبرگلاس را همزمان بروی لایه اول قراردهید (مرحله دوم). مجدداً لایه دوم عایق را برروی الیاف اجرا کنید (مرحله سوم). پس از خشک شدن عمقی لایه، عایق را برای پوشش نهایی بر روی سطح کار اجرا می‌کنیم. در صورتی که بخواهید می‌توانید از روی عایق استخری بدون نیاز به توری کاشی کاری انجام دهید (مرحله چهارم). در نهایت پس از گذشت 72 ساعت و خشک شدن کامل عایق، استخر ضد آب خود را با اطمینان پر از آب کنید.