سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید و توزیع عایق های حرارتی ضد حریق در کشور

نظر

تولید و توزیع عایق های حرارتی ضد حریق در کشور : امروزه صنعت ساخت و ساز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است و از مواد و ترکیبات مختلف در مراحل ساختن یک ساختمان و انجام یک پروژه بهره می‌گیرد. یکی از موادی که به‌وسیله فرایندهای صنعتی ساخته می‌شود و نقش قابل توجهی در حفاظت و تامین ایمنی دارد، عایق حرارتی است. این مواد معمولا از ترکیبات غیرفلزی ساخته می‌شوند و به دلیل خواص شیمیایی، در برابر حرارت و گرما مقاومت بسیار بالایی نشان می‌دهند و همچنین شکل و سختی خود را از دست نمی‌ دهند.

تولید و توزیع عایق های حرارتی ضد حریق در کشور

عایق های پشم سنگ قابلیت های مختلفی دارند که باعث شده نسبت به عایق های فایبرگلاس و پشم شیشه مزیت های قابل توجهی داشته باشند.عایق پشم سنگ در همه قسمت های یک ساختمان شامل سقف، کف، دیوارهای داخلی و خارجی قابل استفاده است. مزیت اصلی عایق های پشم سنگ مقاومت در برابر انتقال حرارت و صدا است. در کنار این مزیت های بی نظیر، یک عایق پشم سنگ خوب می تواند ایمنی محیط در مقابل آتش را نیز افزایش دهد. کاربرد پشم سنگ در ساخت دیوارهای داخلی یک ساختمان، از انتقال آتش به قسمت های دیگر جلوگیری به عمل می آورد. یکی از بهترین مزیت های عایق پشم سنگ، مقاومت این عایق ها مقابل رشد کپک ها و قارچ ها است. این مساله از فرایند ساخت عایق های پشم سنگ ناشی می شود. زیرا برای تولید عایق پشم سنگ لازم است دمای ترکیب مواد اولیه تا 1600 درجه بالا رود. در نتیجه هیچ نوع ماده آلی و ارگانیکی در آن باقی نخواهد ماند. همین ویژگی از رشد انواع قارچ و کپک و ایجاد پوسیدگی جلوگیری خواهد کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی نسوز عایق حرارتی نسوز, عایق های نسوز در کرج

خصوصیات انواع پتو های سرامیکی :

1- شکل پذیری بالا
2- وزن کم
3- عایق صوتی مطلوب کاربرد در تصفیه شیمیایی
4- ذخیره گرمایی کم
5- انعطاف پذیری بالا
6- مقاوم دربرابر شوک های حرارتی
7- انتقال حرارتی پایین
8- خاصیت ارتجاعی مناسب
9- ذخیره ی گرمایی کم
10- جمع شدگی بسار کم در حرارت های بالا
11- برش ساده جهت استفاده در مصارف مختلف
12- مقاوم در برابراکسایش و کاهش
13- قابلیت نصب سریع
14- بدون آزبست و جایگزین مناسب آزبست.

عایق حرارتی می‌تواند با مواد دیگری ترکیب شود تا ویژگی‌های بیشتر را در خود جای دهد. برای مثال یک عایق حرارتی می‌تواند همزمان عایق صدا یا ضربه نیز باشد. به همین دلیل یک عایق حرارتی می‌تواند علاوه بر عایق نسوز به‌عنوان عایق دیوار، ساختمان و پشت‌بام نیز استفاده شود.