سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید و فروش انواع عایق های نانو سفید در کرج

نظر

تولید و فروش انواع عایق های نانو سفید در کرج : عایق سفید نانو یک محصول مایع، سفیدرنگ و بر پایه رزین‌های آکریلیک پایه آب است که می‌تواند جهت آب‌بندی، ترمیم کردن و عایق سازی سقف‌ ها و دیوارها و حتی بازسازی سقف‌ های قدیمی مورداستفاده قرار گیرد. این محصول با انعطاف‌ پذیری بالا، ماندگاری طولانی‌ مدت و مقاومت آبی بالا یک پوشش ایده‌آل برای مکان‌ های مرطوب است. با توجه به خواص عایق حرارتی این محصول، در صورت استفاده از آن به‌عنوان پوشش بام، می‌تواند در کاهش مصرف انرژی جهت خنک نگه‌ داشتن محیط بسیار مؤثر باشد.

تولید و فروش انواع عایق های نانو سفید در کرج

خواص آنتی باکتریال محصول تا حد قابل قبولی از رشد و تکثیر قارچ و باکتری بر روی پوشش خشک‌شده جلوگیری می‌کند. عایق سفید نوعی عایق رطوبتی بر پایه آب است که مانع از نفوذ آب و رطوبت می‌شود. عایق سفید نانو به علت انعکاس نور خورشید از گرم شدن سطح جلوگیری می‌کند و همچنین کمک می‌کند تا گرمای جزیره‌ای در شهر کاهش یابد. عایق سفید جایگزینی مناسب برای عایق‌های سنتی مانند ایزوگام و قیرگونی است که بر پایه مواد آکریلیک و پلیمری ساخته می‌شود. به عایق سفیدی که برای بام استفاده می‌شود، بام سفید می‌گویند. قیمت عایق سفید برای عایق کاری نسبت به سایر روش‌ها مناسب‌ تر است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید نانو عایق سفید نانو, عایق های جدید در کرج

مزایای عایق سفید نانو :

  1. قابلیت تعمیر آسان در صورت آسیب دیدگی
  2. مقاوم در برابر اشعه UV
  3. عدم جذب گرد و غبار
  4. مقاومت در برابر تاثیرات مواد شیمیایی
  5. چسبندگی به تمام سطوح افقی، عمودی و شیب دار
  6. جلوگیری از انتقال گرمای ساختمان
  7. استحکام در برابر تغییرات جوی
  8. اجرای آسان
  9. مقاوم در برابر ترک خوردگی
  10. طول عمر بالا
  11. خنک نگه داشتن سطح در فصل تابستان
  12. وزن بسیار سبک در مقایسه با سایر عایق ها
  13. مقاومت در برابر آب و رطوبت
  14. امکان مرمت و تعمیر در صورت آسیب دیدگی.

هر چه گرید به سمت بالاتر می رود، توانایی حل شدن در آب بیشتر می شود ولی قدرت نگهداری آب در آن به مدت طولانی کم تر می شود. عایق رطوبتی سفید پلیمری یا گرید 4000 غلظت دهنده های سلولزی نسبت به گرید های دیگر در توانایی نگهداری آب دارای قدرت بیشتری است اما نسبت به گرید های بالاتر دیرتر در آب حل می شود و همچنین مقدار بیشتری از این ماده را در هر بار ساخت محصول باید استفاده کرد.