سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت عایق پشم سنگ حرارتی و صوتی

نظر

قیمت عایق پشم سنگ حرارتی و صوتی : قیمت پشم سنگ متاثر از دو قیمت روکش و الیاف پشم سنگ است. به طوری که کارخانه های تولید کننده در ابتدای هر سال با توجه به تورم مشخص شده قیمت الیاف خود را اعلام کرده و معمولا تا انتهای سال درصورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد قیمت ثابت است. اما قیمت روکش پشم سنگ که ممکن است فویلدار یا کاغذی باشد در طول سال با تغییرات مختلفی همراه است که البته در قیمت کل محصول پشم سنگ بسیار ناچیز است و تاثیر چندانی در محصول نهایی ندارد. کارخانه های تولید کننده بسیاری در کشور ما وجود دارند که تمام آنها در شهر اصفهان قرار گرفته اند که البته اکثر آنها به جای تولید پشم سنگ با کیفیت با مواد اولیه مرغوب در حال تولید پشم سنگ سرباره با ضایعات پشم سنگ هستند.

قیمت عایق پشم سنگ حرارتی و صوتی

امروزه صرفه جویی در مصرف انرژی حائز اهمیت بسیار بالایی می باشد. با عایق کاری صحیح ساختمان تا 75% از میزان اتلاف انرژی می توان جلوگیری کرد که در نهایت این هزینه مضاعف منجر به کاهش حجم تهویه در ساختمان می گردد که چه در مرحله خرید و چه در مرحله بهره برداری، در مقایسه با هزینه اولیه عایق کاری میزان هزینه بالاتری را به خود جذب کرده است. پشم سنگ سرباره بعد از مدتی خاصیت خود را از دست داده و پودر می شود. اما پشم سنگ که سرباره نیست و از مواد اولیه مرغوب ساخته شده به طور مدام العمر خاصیت خود را از دست نداده و خاصیت عایقی حرارتی و صوتی خود را حفظ می کند. متاسفانه تعداد کارخانه های تولید کننده پشم سنگ مرغوب کم است و همین امر باعث شده مشتری در انتخاب مارک پشم سنگ با مشکل مواجه شده و اکثر مشتری ها پشم سنگ سرباره با قیمت پایین را به جای پشم سنگ مرغوب با قیمت بالا خریداری کنند و با گذشت زمان و نداشتن خاصیت عایقی به کل فکر منفی نسبت به عایق داشته و دیگر در ساختمان ها و مراکز صنعتی از عایق استفاده نکنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع عایق پشم سنگ انواع عایق پشم سنگ, عایق های حرارتی

پشم سنگ در عین حال که عایق صدا و عایق ضد صدا است، جاذب صدا هم می باشند ولی بعضی از عایق ها فقط عایق صدا می باشند اما جذب صوت نمی کنند. همینطور عایق حرارتی هم می باشند. می توان گفت عملکرد پشم سنگ برای عایق صدا به دو طریق به کاهش صدا کمک می کند:

  1. کاهش شدت انتقال
  2. جذب صدا در سطح

جذب صدا همان عایق صدا نیست. در حقیقت، در بسیاری از مواقع این دو خاصیت با هم مخالف می باشند. مواد متخلخل که وارد محفظه ها (دیوارها، نماها، پانل های عایق، صفحه های آکوستیک) می شوند، به خوبی عایق صدا را توسط خودشان تأمین نمی کنند، اما در بهبود عایق صدا پارتیشن ها نقش اساسی دارند.