سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد عایق رطوبتی جدید نانو در سرویس های بهداشتی

نظر

کاربرد عایق رطوبتی جدید نانو در سرویس های بهداشتی : عایق‌کاری پشت بام، سرویس‌های بهداشتی، حمام و آشپزخانه، آب‌بندی هر نوع استخر و منبع آب، بندکشی و آب‌بندی درز کاشی‌ها، چسب سازگار با سیمان و گچ برای افزایش چسبندگی ملات، تزیین قطعات سفالی و گلدان‌ها، رنگ‌آمیزی و آب‌بندی سقف‌های شیروانی، عایق‌کاری و ضدرنگ کردن کف و بدنه کولر و به‌ طور کلی کلیه ورق‌های گالوانیزه و فلزی، چسب قوی و همه‌کاره برای چسباندن سنگ،کاشی،گچ، قطعات شکسته چینی و سرامیک، تعمیر شکستگی و سوراخ شدگی ورق‌های فلزی و ایرانیتی با کمک مش و الیاف فایبر گلاس، چسباندن کاشی و  پله لق شده، آب‌بندی و محافظت پاشنه درهای چوبی،  و نفوذناپذیر نمودن شکاف‌ ها و ترک‌ها، چسباندن قطعات یونولیت به یکدیگر و روی دیوار از جمله کاربردهای این محصول آنتی‌ باکتریال نانویی است.

کاربرد عایق رطوبتی جدید نانو در سرویس های بهداشتی

با دوام و مقاوم بودن، کاربرد راحت و آسان، مقرون به صرفه و اقتصادی، مقاوم در برابر فشار آب بالا، اجازه عبور به بخار و امکان ایجاد تنفس سطح زیرین، مقاوم در برابر اشعه UV و شرایط آب و هوایی مختلف، مقاوم در برابر سایش، سرعت بالای انجام کار، قابل اجرا بر روی تمام سطوح، انعطاف زیاد با خاصیت پوشش درزها، چسبندگی زیاد به سطح زیرکار و حفظ این چسبندگی در مقابل ضربات دائم آب از جمله مزیت‌ های این فناوری است. در آب بندی به روش سنتی ابتدا کف محل مورد نظر شیب بندی شده و سپس توسط ماسه و سیمان پر می ‌شود. در مرحله بعدی، هم دیوارها و هم کف به وسیله ایزوگام آب بندی می ‌شود و سپس کاشی ها با استفاده از ملات ماسه و سیمان و پودر سنگ، روی ایزوگام نصب می شود و در آخر درز بین کاشی ها زهکشی می شود. با کمی دقت متوجه می شوید که آب بندی سرویس بهداشتی به روش سنتی، امکان ترمیم ندارد و در صورت بروز مشکل، تنها راه حل تخریب سرویس بهداشتی و عایق بندی مجدد است و در صورتی که تنها تصمیم به ترمیم زهکشی بین کاشی ها گرفته شود، این زهکشی ها در مدت زمان کمی، مجدداً از بین می‌ روند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی سرویس آب بندی سرویس, عایق رطوبتی جدید

نم زدگی دلایل گوناگونی دارد و به همین دلیل باتوجه‌به نوع خسارت باید مناسب‌ترین راه را انتخاب کنید. مثلاً اگر نم زدگی به‌واسطه درز کاشی اتفاق بیفتد باید از پودرهای بند زدگی برای رفع نم استفاده کنید. اگر افتادگی به دلیل شکستگی لوله باشد ابتدا باید شکستگی لوله را برطرف کرده تا بتوانید نم موجود در سرویس بهداشتی را از بین ببرید.