سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع چسب آب بندی پلی اورتان استخری

نظر

فروش انواع چسب آب بندی پلی اورتان استخری : چسب آب بندی پلی اورتان نوعی چسب درزگیر تک جزئی میباشد که بر پایه رزین پلی اورتان بر پایه خواص بسیار میباشد از خصوصیات این چسب مقاومت کششی متوسط است و از خواص دیگر آن چسبندگی به سطوح مختلف مثل آجر ، سرامیک ، شیشه ، چوب و ورق گالوانیزه را دارا می باشد چسب پلی اورتان به دلیل مقاومت بالا بودن برای آببندی های صنعتی و آببندی درزهای بزرگ استخرها استفاده می شود روش استفاده از این چسب در ترکهای استخر بدین صورت است که محل ترک های استخر را کاملا پاکسازی نموده و هرگونه چربی و موادی که باعث چلوگیری از چسبندگی پلی اورتان و سازه استخر می باشد را برداشته و محل استفاده از چسب را از هرگونه گرد و غبار پاک کنید فقط توجه داشته باشید محل استفاده حتما بایستی خشک و عاری از رطوبت باشد.

فروش انواع چسب آب بندی پلی اورتان استخری

برای خشک کردن محل می توانید از خشک کن های صنعتی استفاده نمایید این کار میتواند محل را زودتر برای اجرای چسب آماده نماید برای مقاومت بیشتر پس از پر کردن درزها و ترک های استخر با چسب میتوانید همزمان با اجرای چسب کاری از توری های فایبرگلاس بر روی چسب ها قرارداده و در آخر با چسب آب بندی روی توریها را صاف و صیقلی نموده وپس از خشک شدن آماده رنگ آمیزی می باشد . یکی از مواد و محصولات آب بندی می باشد و انواع مختلفی دارند.از جمله انواع آن موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا ، ماستیک قیری سرد اجرا ، ماستیک پلی یورتان ، ماستیک سیلکون، ماستیک اکرولیکی ، ماستیک پلی سولفید و … می باشد. این محصول بسته به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند. برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب آب بندی پلی اورتان استخر چسب آب بندی پلی اورتان استخر, عایق های رطوبتی استخر

برخی دیگر از آنها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانالهای آبیاری می باشند. برخی دیگری از ماستیک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای  ترمیم ترکهای آسفالت کاربرد دارند . نوعی دیگری از ماستیک جهت آب بندی دور پنجره ها و یا مصارف سبک به کار برده می شود و بسته به نوع و کیفیت در عملکرد های متفاوتی در آب بندی دارند و بسته به نوع اجرا به دو نوع ماستیک های سرد اجرا و ماستیک های گرم اجرا تقسیم می شود. این امر مربوط به درجه حرارت اجرای مواد در زمان اعمال می باشد که در زمان اجرای آن باید شرایط ایمنی به درستی مد نظر قرار گیرد.