سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از عایق نمای خارجی ساختمان ها در کرج

نظر

استفاده از عایق نمای خارجی ساختمان ها در کرج : در طول زمان بر اثر شرایط آب و هوایی، انقباض و انبساط، نمای ساختمان دچار ترک خوردگی و یا ریزش بخشی از آن می شود؛ برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد ما استفاده از عایق نمای خارجی ساختمان است. این نوع عایق از نفوذ رطوبت در شرایط آب و هوایی مختلف جلوگیری می کند و باعث عدم ترک خوردگی و ریزش بخشی از نمای ساختمان می شود. عایق رطوبتی ساختمان پوششی است که باعث عدم نفوذ نم و رطوبت به ساختمان می شود و از رشد قارچ و کپک جلوگیری می کند.

استفاده از عایق نمای خارجی ساختمان ها در کرج

تکنولوژی نانو توانسته است تحول عظیمی در تولید بسیاری از محصولات ایجاد کند. عایق های رطوبتی نانو نیز یکی از موادی هستند که با این فناوری تولید می شوند و در ساخت آن ها از ذرات نانو استفاده شده است. به کار گیری این عایق ها در نمای ساختمان ها باعث می شود که مقاومت آن ها در مقابل نم و رطوبت بیشتر شود. به این ترتیب می توان بناهای موجود در مناطق شمالی کشور را که بیشتر در معرض این عوامل هستند به راحتی مقاوم سازی کرد. شرکت های پخش، عایق رطوبتی نما ایرانی را به صورت کاملا مستقیم و از تولید به مصرف در کشور عرضه می کنند و آن ها را با نرخ بسیار مناسبی به خریداران ارائه می دهند. ویژگی های ذکر شده در بالا را عایق نانو دارد. عایق نانو یک گزینه مناسب برای نمای ساختمان محسوب می شود. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید عایق نانو نمای ساختمان به صورت مایعی شبیه رنگ است که اجرای آن هم شبیه رنگ آمیزی است و به راحتی انجام می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو نمای ساختمان عایق نانو نمای ساختمان, پوشش آب بندی ساختمان

ویژگی های عایق نانو نما :

  • بسیار مقاوم در برابر اشعه خورشید و صد درصد UV 
  • دارای خاصیت خود پاک شوندگی پس از بارش باران
  • دارای خاصیت ضد رسوب، ضد جلبک و ضد باکتری
  • دارای خاصیت ضد گرد و غبار و ضد دوده نمودن سطوح
  • جلوگیری از تغییرات رنگ سطوح مورد اجرا 
  • محافظت و جلوگیری از تغییرات رنگ مصالح به کار برده شده در نمای ساختمان
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی و صنعتی و ذرات آلاینده.

مزیت دیگری که عایق نانو دارد این است که بر روی تمامی سطوح قابل استفاده است. شما حتی اگر ساختمانی دارید که قبلا ساخته شده، الان با گذشت چند سال از ساخت آن با هر مصالحی که دارد می توانید کار عایق بندی آن را به راحتی انجام دهید.