سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت و مزایای عایق بندی لوله ها با فوم

نظر

اهمیت و مزایای عایق بندی لوله ها با فوم : فوم پلی اتیلن ترکیبی است از پلی اتیلن فشرده و حبابهای ریز هوا که بدلیل داشتن خاصیت تراکم سلول بهترین ایزولاسیون و عالیترین عایق برودت، حرارت، رطوبت و صدا می باشد. پلی فوم در دمای 35- تا 900+ درجه سانتیگراد قابل استفاده بوده و در مقابل عوامل مخرب شیمیایی و فرساینده محیطی مقاوم بوده و ضد رطوبت می باشد و از نفوذ آب جلوگیری می نماید. فوم لوله ای ترکیبی است از پلی اتیلن فشرده و حبابهای ریز هوا که بدلیل داشتن خاصیت تراکم سلول بهترین ایزولاسیون و عالیترین عایق برودت، حرارت، رطوبت و صدا می باشد.

اهمیت و مزایای عایق بندی لوله ها با فوم

با رشد جمعیت و افزایش قیمت انرژی های فسیلی و عدم جایگزینی انرژی فسیلی ،استفاده بهینه انرژی یکی از مسایل پر اهمیت ما انسان ها شده است.همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی در ساختمان ها یکی از مباحث مهم بشمار می رود و سازندگان به منظور کاهش مصرف انرژی ،تلاش می کنند تا ساختمان ها را عایق بندی کنند. همچنین شهرداری با اعمال قانونی مبنی بر عایق استاندارد ساختمان ،سازندگان را مجبور به عایق بندی ساختمان ها کرده است.همچنین عایق کاری لوله ها ،آن ها را دربرابر یخ زدگی و پوسیدگی محافظت می کند و طول عمر لوله ها و اتصالات آبرسانی را افزایش می دهد. همچنین جهت کاهش هزینه های سرمایش و گرمایش ساختمان ها عایق کاری یکی از بهترین راه های کاهش مصرف انرژی ناشی از سرمایش و گرمایش ساختمان ها می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری لوله سفید عایق کاری لوله سفید, انواع عایق فومی لوله

از آن جایی که بیشتر هزینه مسرف سوخت ساختمان ها صرف گرمایش و سرمایش آن می شود ،استفاده از عایق مناسب و اصولی می تواند در 60 الی 70 درصد مصرف انرژی صرفه جویی کرده و هزینه های مصرف سوخت خانوار را به میزان قابل توجهی پایین آورد. عایق ها در انواع مختلفی ساخته می شوند که از مهمترین آنها می توان به عایق های رطوبتی، عایق های حرارتی، عایق هدایت حرارتی، عایق همرفت حرارتی و عایق تششعی اشاره کرد. برای لوله های آب نیز عایق کاری، عایق نانو پلیمر، عایق های حرارتی و رطوبتی ساخته می شود. صرفه‌ جویی در انرژی، صرفه‌جویی در پول است و رد پای کربن ساختمان را کاهش می‌دهد. عایق‌کاری موثرترین روش جهت صرفه‌ جویی در انرژی برای تمامی سیستم‌ های لوله‌کشی است. پلاستیک رسانایی حرارتی کمتری نسبت به فلزات دارد و با توجه به این موضوع اغلب افراد فکر می‌کنند که لوله‌های پلاستیکی نیازی به عایق ندارند.