سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات آب بندی سازه استخر با مواد عایق بندی

نظر

خدمات آب بندی سازه استخر با مواد عایق بندی : اعمال هر گونه عملیات عمرانی که باعث جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به لایه‌های عمیق بتن شود را اصطلاحاً آب بندی بتن می‌نامند. در نظر داشته باشید که ما با دو مقوله کاملاً متفاوت اما در امتداد هم مواجه هستیم. زیرا لازم است تا سازه‌ها را آب‌بندی و نم‌بندی نماییم. عملیات فنی نم‌بندی برای جلوگیری از رطوبت متفاوت از روش‌های آب‌بندی برای جلوگیری از نفوذ حرکت آب در بتن می‌باشد. نم‌ بندی مخصوص سازه‌هایی که در مجاورت رطوبت هستند، مانند دیوار سونا استفاده می‌شود. اما آب‌ بندی برای سازه‌هایی که در مجاورت دایمی جریان آب هستند، مانند جداره استخرها استفاده می‌شود.

خدمات آب بندی سازه استخر با مواد عایق بندی

در حال ‌حاضر بتن اصلی‌ ترین متریال ساخت سازه‌های آبی مانند استخرها می‌باشد. لذا وقتی در مورد آب‌ بندی استخر صحبت می‌کنیم، باید ملاحظات فنی در باب آب‌بندی بتن برای پرهیز از حرکت آب در اعماق بتن را مطرح کنیم. چالش سازه‌های آبی ساخته ‌شده با بتن در استفاده از فولاد است. چرا که برای طراحی هر بتن آرمه به مقدار قابل‌ توجه میلگردهای فولادی استفاده ‌شده است که همگی آنها کاملاً در مقابل جریان آب آسیب‌پذیر هستند. از طرفی بتن متریالی متخلخل است. هر اندازه در ویبره زنی بتن کوشا باشید، باز هم نمی‌توانید از حجم کاملاً متراکم آن برخوردار باشید. همواره مقداری حباب در داخل بتن باقی می‌ماند که ساختار آن را متخلخل می‌کند. در چنین شرایطی نفوذ آب ساده است و تخریب بتن آرمه سریعتر صورت می‌گیرد. یکی دیگر از دلایل کلیدی برای آب‌بندی کردن بتن جلوگیری از تخریب آن در چرخه‌های ذوب و یخبندان آب در فصل سرما و یا گرما است. بتن بدون جذب آب می‌تواند تنش‌های دمایی را تحمل کند. اما آب جمع ‌شده در بتن پس ‌از یخ زدن و ذوب شدن کاملاً ساختار نهایی سازه را تخریب می‌کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید. آببندی استخر با چسب بتن آببندی استخر با چسب بتن, عایق کاری انواع استخر
 
حدودا 50 درصد عملیات آببندی بتن استخر را میتوان با چسب بتن آب بند نمود و نمیتوان بطور قطع با استفاده از چسب بتن سازه استخر را صد در صد آببندی نمود برای عایقکاری کامل استخر پس از اینکه مخلوط چسب بتن را که میزان مصرف بر روی سطل نوشته شده با بتن استخر مخلوط کردید و عملیات بتن ریزی استخر بطور کامل تمام شد یکی از موارد آببندی استخر که در بالا توضیح داده شده با نظر کارشناس اجرا می شود عایق کاری لایه رویی بتن در صورت اجرای صحیح آببندی استخر شما را تضمین می کند.