سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش پوشش خارجی مخازن با رنگ مخصوص ضد خوردگی

نظر

فروش پوشش خارجی مخازن با رنگ مخصوص ضد خوردگی : بحث خوردگی و فرسودگی همیشه در صنایع نفت و پتروشیمی، مهم و حائز اهمیت بوده است. در حقیقت فرسودگی و خوردگی در قسمت‌های مختلف نظیر لوله‌ها و اتصالات، مخازن حمل و نگهداری مواد شیمیایی مختلف، برج‌های خنک‌کننده، مبدل‌های حرارتی و غیره می‌تواند خسارت‌های جدی را به سیستم تحمیل کند. لذا انتخاب رنگ مناسب جهت رنگ آمیزی مخازن و سایر تأسیسات پتروشیمی، می‌تواند پوشش مناسبی برای این تأسیسات ایجاد کرده و از خوردگی و فرسودگی زودهنگام آن‌ها جلوگیری کند. عمدتاً این پوشش نه تنها برای زیبایی استفاده می گردد بلکه جهت مقاومت در برابر شرایط خورنده جوی از پوشش مخازن استفاده می شود.

فروش پوشش خارجی مخازن با رنگ مخصوص ضد خوردگی

ذکر این نکته ضروری است که در پاره ای موارد که بیرون مخزن نیز در معرض ریخت و پاش مواد شیمیایی است از پوشش مناسب سطوح خارجی مخزن استفاده می گردد. در مواردی که انتقال حرارت از خارج به داخل مخزن و یا برعکس از داخل به خارج مخزن مهم باشد علاوه بر پوشش دهی مخازن از عایق حرارتی مانند فوم EPMD و یا عایق پشم شیشه و یا عایق فوم پلی اورتان نیز استفاده می گردد. سیستم پوشش بیرونی مخازن شیشه به شرایط جوی منطقه (مانند شمال و جنوب ایران یا مرکز ایران) در معرض نور خورشید بودن، در معرض ریخت و پاش مواد شیمیایی و سایر شرایط انتخاب می گردد. در ذیل صرفاً به چند نمونه از سیستم پوششی سطوح خارج مخازن اشاره می گردد. بحث فرسودگی و خوردگی مخازن، همیشه در صنایع پتروشیمی و نفت قابل توجه و حائز اهمیت بوده است. در واقع فرسودگی و خوردگی در قسمت های مختلف مثل لوله ها و اتصالات، مخازن حمل و نگهداری انواع مواد شیمیایی، برج های خنک کننده و... می تواند خسارت های جدی و ناهنجاری را به بار بیاورد. برای همین انتخاب رنگ مناسب جهت پوشش داخلی مخازن می تواند پوشش مناسبی برای این تاسیسات ایجاد کرده و از خوردگی و فرسودگی زود هنگام آن ها جلوگیری کند. رنگ کردن مخازن باعث عمر بیشتر آن ها شده و از خوردگی و فرسودگی آن ها جلوگیری می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ مخصوص مخازن رنگ مخصوص مخازن, عایق کاری مخازن بتنی

این رنگ هم مانند رنگ پلی اورتان دو جزئی است و بر پایه رزین‌های اپوکسی- پلی امید دارای پودر روی خالص جهت حفاظت از تاسیسات در برابر خوردگی مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جا که پودر روی 90 درصد در قسمت خشک آن قرار دارد، پرایمر اپوکسی زینک ریچ نیز به روش کاتدیک از سطوح فلزی در برابر خوردگی محافظت می‌کند.