سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق های قیری پلیمری امولسیونی در سطوح

نظر

اجرای عایق های قیری پلیمری امولسیونی در سطوح : در سال‌ های اخیر به وضوح ثابت شده است که قیرهای معمولی دیگر نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای صنعتی جوامع مختلف باشند و این باعث شده است که امروزه قیرها با مواد مختلفی مخلوط و بهینه شوند. برای حل مشکلاتی مانند ایجاد فاصله‌های زیاد بین دانه‌های قیر از روش پلیمری کردن آن استفاده می‌شود. قیرهایی که دارای رزین ترموپلاستیک الاستومری هستند امروزه استفاده‌های بسیار زیادی دارند و در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیر طبیعی که در اشکال مختلفی همچون پودر گیلسونایت وجود دارد زمانی که به صورت پلیمری باشد به دلیل داشتن ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد می‌تواند کاربردها و استفاده‌های متعددی داشته باشد.

اجرای عایق های قیری پلیمری امولسیونی در سطوح

نکته ی بسیار مهمی که درباره ی تقریبا تمامی پلیمرها صادق است، ناسازگاری ساختار آن ها با ساختار شیمیایی قیر است و هنگامی که با قیر ترکیب میشوند پس از مدتی یک فاز جدا تشکیل می دهند ویا به اصطلاح جدایی فازی رخ می دهد. همین امر باعث می شود قسمتی از قیر نرم و خاصیت الاستیسیته داشته باشد و قسمتی دیگر سخت و شکننده باشد.درنتیجه در انتخاب نوع پلیمر و گرید مصرفی، میزان مصرف، نحوه ی تولید واختلاط آن با قیر یا آسفالت باید کاملا دقت شود. ( در صورت نیاز به مشاوره در امر تولید قیر پلیمری، شرکت تدبیر تجارت آرمان پویا آماده ی ارائه ی دانش فنی در این زمینه است).  از آنجایی که پلیمرها خواص بسیار خوبی به قیر می دهند، برای رفع مشکل جدایی فازی پلیمر و قیر، افزودنی های مختلفی تولید شده است. یکی از این افزودنی ها، وستنامر، محصول شرکت های آلمان است که باعث اختلاط آسان پودرلاستیک با قیر شده و مانع از دو فاز شدن پودرلاستیک و قیر می شود. وستنامر درواقع یک نوع پپتایزر است که حتی در صنعت لاستیک و تایر نیز از آن استفاده میشود که نقش سازگار کننده را ایفا میکند و فرآیند اختلاط را بسیار آسان میکند به گونه ای که برای استفاده از پودرلاستیک دیگر نیاز به همزن دوربالا نیست. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر پلیمری قیر پلیمری, عایق امولسیونی قیری

قیر طبیعی به عنوان یکی از بهترین انواع قیرها شناخته می‌ شود که به سبب داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون خلوص بالا، دمای ذوب بین 160 تا 220، مقاومت بالا در برابر رطوبت، چسبندگی عالی، سازگاری با مواد نفتی و … کاربردهای مختلفی دارند. قیر طبیعی پلیمری در حقیقت از نظر ویژگی‌ها و خواص بهبود پیدا کرده و می‌تواند در مقایسه با قیرهای معمولی استفاده‌های بهتر و بیشتری دارد.