سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مواد عایق کاری مخازن فلزی در سراسر کشور

نظر

بهترین مواد عایق کاری مخازن فلزی در سراسر کشور : عایق کاری مخزن یکی از مراحل مهم در عدم اتلاف آب بشمار می رود و در صورت عدم آب بندی مخزن توسط مواد عایق بندی بدیهی است مقدار آب مصرفی بسیار بالا خواهد بود.از مزایای استفاده از عایق رنگی نانو می توان به بحث بهداشتی این عایق اشاره کرد برای ایزوله مخزن ها باعث می شود که علاوه بر عایقکاری، این عایق نانویی درون مخزن ها از زنگ زدگی نیز جلوگیری کند. استفاده از عایق نانو برای عایق کاری مخزن ها باعث می شود طول عمر مخزن بیشتر شود عایق کاری مخازن فلزی در برابر مواد اسیدی و مواد شیمیایی درون مخزن ها نیز مقاوم می باشند و دچار خوردگی و مشکلات رطوبتی نمی گردد.

بهترین مواد عایق کاری مخازن فلزی در سراسر کشور

مخزن های فلزی بسیار راحت می باشد ، این عایق نانویی برای مخزن ها در سراسر کشور و شرایط اب و هوایی مختلف قابل استفاده می باشد حتی برای مناطق سردسیر نیز می توان از عایق های نانو استفاده کرد. این عایق دچار شکست و ترک نمی شود و پوسته پوسته نمی شود. از مواد مختلفی برای عایق کاری مخزن‌های فلزی استفاده می‌شود که ایزوگام یکی از رایج‌ترین و قدیمی‌ترین گزینه‌ها است. ایزوگام به خوبی از انتقال رطوبت جلوگیری می‌کند و مقاومت نسبتا خوبی در برابر تغییرات دمایی دارد. این روش که به قیرگونی هم معروف است می‌تواند از بدنه تانکر در برابر ضربات و فشارها نیز محافظت کند. طی سال‌های گذشته مواد پلیمری توانسته‌اند محبوبیت زیادی بین پیمانکاران صنعتی پیدا کنند. یکی از کاربردهای این مواد عایق کاری مخازن فلزی است. با استفاده از مواد پلیمری امکان عایق کاری به صورت خارجی و داخلی وجود دارد. این مواد به خوبی می‌توانند سوراخ‌ها، ترک‌ها و شکاف‌ها را پر کنند. همچنین ترکیبات پلیمر آب‌گریز هستند و در تماس با آب واکنش شیمیایی نخواهند داشت. استفاده از عایق برای ایزوله مخزن ها باعث می شود که علاوه بر عایق کاری مخازن، این عایق نانویی درون مخزن ها از زنگ زدگی نیز جلوگیری می کند . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری منبع آب فلزی عایق کاری منبع آب فلزی, انواع عایق مواد آب بندی

استفاده از عایق نانو ایزوکاور برای عایق کاری مخازن، باعث می شود طول عمر مخزن بیشتر شود عایق نانویی در برابر مواد اسیدی و مواد شیمیایی درون مخزن ها نیز مقاوم می باشند و دچار خوردگی و مشکلات رطوبتی نمی گردد . استفاده از عایق نانوایزوکاور برای مخزن های سیمانی و مخزن های بتنی و مخزن های فلزی بسیار راحت می باشد، این عایق نانویی برای مخزن ها در سراسر کشور و شرایط اب و هوایی مختلف قابل استفاده می باشد حتی برای مناطق سردسیر نیز می توان از عایق نانو ایزوکاور استفاده کرد . این عایق دچار شکست و ترک نمی شود و پوسته پوسته نمی شود .