سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های عایق بندی نمای ساختمان در کرج

نظر

روش های عایق بندی نمای ساختمان در کرج : نما های ساختمان آجری یا سنگی بستگی به متراژ کار و ارتفاع ساختمان می توان با وسیله های اجرایی مختلف اعم از قلم ، قلطک یا پیستوله می توانید اجرا کنید. اما قاعده اصلی پاشش مواد نانو ، اجرای بدون ترکیب شدن با هوا می باشد. دقت کنید اجرا با پیستوله مواد نانو را با هوا ترکیب می کند و این باعث اکسید شدن مواد و تضعیف مواد نانو می شود. با ظهور آسمان خراش‌ها مبالغ قابل‌ توجهی برای تمیز کردن نما هدر می‌رود؛ پس لازم است از روش‌ های جدید مثل نانو مواد و نانو پوشش برای حفاظت از نمای ساختمان‌ ها استفاده کرد. با به وجود آمدن فناوری نانو، پنجره جدیدی در مقابل صنعت ساختمان و فناوری ساخت‌ و ساز باز شده است. امروزه ضد آب کردن نما با پوشش نانو یکی از متداول ترین روش ها برای بهینه سازی مصرف انرژی و طول عمر بنا به حساب می آید.

روش های عایق بندی نمای ساختمان در کرج

یکی از عوامل مهم در استفاده از موارد آبگریز کننده آجر این است که ظاهر آجر با اعمال نانو پوشش آبگریز تغییر نمی کند. محصول نانو آجر هیچ تغییر قابل مشاهده‏ای در رنگ و ظاهر آجر نما (اعم از براق شدن، پررنگ شدن و تغییر رنگ) ایجاد نمی‌‏کند و ظاهر طبیعی آجر را حفظ می‌‏نماید. در صورتی که رزین های موجود در بازار باعث تغییر رنگ نمای آجری می شوند. ساختار رزین ها در برابر نور خورشید دچار شکست شده و تخریب می شود و تغییر رنگ زرد را بر روی نما ایجاد می‏‌کنند. رزین ها پوسته پوسته می شوند و افراد فکر می‏ کنند نمای آجری شوره زده است. رزین ها در ابتدا به دلیل اینکه سطح را براق می کنند برای مصرف کننده عملکرد خوشایندی دارند ولی با گذشت زمان ظاهر نما را مخدوش کرده و شخص متحمل هزینه های فراوان جهت شستشوی نما و رفع پوسته های رزین خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش نانو آجر نما پوشش نانو آجر نما, عایق بندی نما

حفظ قابلیت تنفس پذیری آجر نما پس از استفاده از مواد عایق یا همان نانو ضد آب آجر بسیار اهمیت دارد. پوشش نانو آجر برای ساختمان های قدیمی و جدید ایده آل هستند. راه نفوذ باران به سطح آجر مسدود می‌شود اما بخار آب می‌تواند از آن عبور کند و به ساختمان اجازه می‏‌دهد همانطور که در طول ساخت و ساز در نظر گرفته شده است تنفس کند. این خاصیت قابلیت تنفس پذیری نانو آبگریز آجر تضمین می‌کند که فضای داخلی در برابر آب و هوای شدید و نفوذ رطوبت محافظت می‌شود، اما هر گونه رطوبت یا بخار آب باقیمانده در سطح آجر همچنان قادر به فرار است.